12 Reacties
5 jaar geleden
Ons meisje is bijna 21 maanden en kletst ons de oren van het hoofd af. Zingt al zelf poesje miauw.
Het zijn wel vaak drie woord zinnen, maar ze kan al zoveel woordjes.
5 jaar geleden
Hier ook een dochter van 20 maanden die maar blijft kletsen haha. Wij voeden tweetalig op maar ze kent toch al zeker 100/200 woorden en begint nu ook met 2 of 3 woorden achter elkaar.
Ieder kindje is anders en heeft een eigen tempo. Die van ons liep bv heel laat en vindt rennen nog steeds heel spannend.
5 jaar geleden
Onze zoontje van 20 maanden kan al
Oma
Papa!!
Mama
Nana ( Anaya zijn zusje )
Ooh ooh
Gicci af ( Gucci onze chihuahua)
Solly
5 jaar geleden
Onze zoon van 21 maanden kletst al zinnetjes van 3 woordjes achter elkaar馃檲 Super gezellig , maar oh wat moet je oppassen met wat je zegt haha!
5 jaar geleden
Reactie op Gabriellenaomi
Onze zoon van 21 maanden kletst al zinnetjes van 3 woordjes achter elkaar馃檲 ...
Ohja en hij weigert mama te zeggen; ik blijf ook papa馃槄
5 jaar geleden
Reactie op Gabriellenaomi
Onze zoon van 21 maanden kletst al zinnetjes van 3 woordjes achter elkaar馃檲 ...
Haha heel herkenbaar!
5 jaar geleden
Oooh smelt! Mijn peuter (21mnd) zei toen hij iets aan me gaf; asseblief! Zoooo lief! Niet te doen gewoon!
Genieten jullie ook zo van deze leeftijd?
5 jaar geleden
Onze zoon van 21 maanden kletst de hele dag door, hij is nu begonnen met wat zinnetjes van 3 woorden en hij begrijpt alles! Dus we moeten hier ook uitkijken met wat we zeggen. De meest onvoorstelbare woorden komen voorbij. Paamboem (paardebloem), conteen (container) en aubgine (aubergine).
Wat het leukst is, is dat hij oma van alles de schuld geeft, als hij wat laat vallen zegt hij och oma oma oma. Ontzettend leuke leeftijd dit! 馃ぃ
5 jaar geleden
Onze zoon van 21 maanden kletst de hele dag door, hij is nu begonnen met wa ...
Hahhaha geweldig! Ik zou ook gewoon oma de schuld geven馃ぃ