4 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben ook nog steeds twee slaapjes. Vaak van 9:00/9:30 tot 11:00 (!) en van 14:00 tot ongeveer 15:30 uur. Ze heet het gewoonweg nog heel hard nodig. Zolang zij het duidelijk nodig heeft, halen wij er nog geen slaapje af. Lekker laten rusten!☺️

3 jaar geleden

Mijn dochter slaapt al 2 maand maar 1x overdag, om 12 uur na dat ze lunch heeft gehad. Het was wel even afbouwen door haar ochtend slaapje iets uit te stellen en op een bepaald moment gewoon niet meer te doen. Nu slaapt ze zo’n 2 uur en ze red het prima tot half 7 en slaapt elke avond de klok rond.

3 jaar geleden

Onze dochter slaapt ook nog 2x 1,5/2u per keer! Als je denkt dat je kind het nog nodig heeft zou ik het gewoon doen. Als je toch van het ochtendslaapje af wil kan je proberen het eerste slaapje er af te halen en dan bijv om 11.00/11.30 naar bed. Misschien slaapt ze dan ook wel 2/3u en dan ‘s avonds weer op tijd er in!

3 jaar geleden

Reactie op kimkeizerb

Onze dochter slaapt ook nog 2x 1,5/2u per keer! Als je denkt dat je kind he ...
Bedankt voor je reactie. Ik denk dat wij ook nog even afwachten tot we merken dat ze het echt niet meer nodig heeft of ze slechter gaat slapen.