9 Reacties

4 jaar geleden

Hoe laat heb je zijn slaapje nu? Mijn zoontje word bijna 1 en breng ik om 10:00 weer naar bed en slaapt tot half 12 a 12 uur. En zijn tweede slaapje is van 3 tot half 5 a 5 uur en gaat weer om 8 uur naar bed

4 jaar geleden

Hier is dat van zelf overgegaan naar 1dutje. Ze wordt wakker om 8/9u erna tussen 12u a 12u30 gaat ze slapen. En dan tegen 21u terug 😊

4 jaar geleden

Reactie op JT2019

Hoe laat heb je zijn slaapje nu? Mijn zoontje word bijna 1 en breng ik om 1 ...
Bij ons is het ook ongeveer zo. Tussen 10 en 11u naar bed en dan 1u ongeveer slapen. Dan rond 15u naar bed als het lukt en nog een klein uurtje slapen

4 jaar geleden

Volgens mij hebben kindjes rond de 1 gewoon nog 2 slaapjes nodig. (zullen vast uitzonderingen zijn) Die van ons gaat tussen 9 en 10 naar bed voor zijn eerste slaapje, hangt er beetje vanaf hoelaat die smorgens wakker is geworden. Maar zijn eerste slaapje is nooit langer als 45 minuten, anders slaapt die smiddags te weinig! Smiddags gaat die tussen half 1 en half 2 naar bed, dan slaapt die min anderhalf uur en max 2 uur. 👍 In de avond gaat onze man standaard tussen half 7 en 7 uur naar bed 😊

4 jaar geleden

Reactie op Tatjana_x

Hier is dat van zelf overgegaan naar 1dutje. Ze wordt wakker om 8/9u erna t ...
Hoe heb jij dat gedaan dat je kindje tot 8 of 9 slaapt zaliggggg!

4 jaar geleden

Mijn zoontje deed zijn middagdutje ook kort of soms niet.. dus nu wakker houden en slaapt hij van 12 tot 15. Ging eigenlijk een beetje vanzelf en houd het ook goed vol. Savonds 19.30 naar bed en sochtends 7.30 wakker

4 jaar geleden

Reactie op Sorayyah

Hoe heb jij dat gedaan dat je kindje tot 8 of 9 slaapt zaliggggg!
Was altijd al zo 🙈 vroeger was het zelfs tot 10u 🤪 nu is het vervroegd. Misschien omdat ik haar pas tegen 21u in bed leg 🙈🤷‍♀️ en ze durft nog een uurtje in bed haar bezig te houden 😅

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op Karlijn3

Volgens mij hebben kindjes rond de 1 gewoon nog 2 slaapjes nodig. (zullen v ...
Zo gaat het hier ook precies 🙂

4 jaar geleden

Reactie op Tatjana_x

Was altijd al zo 🙈 vroeger was het zelfs tot 10u 🤪 nu is het vervroegd. M ...
Oh en als je ze om 9 uur in bed legt...hoelaat is haar laatste middagdutje dan? Dit wil ik ook!!