17 Reacties

4 jaar geleden

11 maanden weer een sprong???😅. Was blij dat we er net vanaf waren bij 9 maanden

4 jaar geleden

Reactie op Angela-81

11 maanden weer een sprong???😅. Was blij dat we er net vanaf waren bij 9 m ...
Ja verschrikkelijk he?! De eerste kenmerken kwamen bij ons ook echt 1,5 week na dat ie net uit sprong van 9 maanden was. Vermoeiend..! Haha!

4 jaar geleden

Zo herkenbaar. En het duurt en duurt maar. Overdag slaapt hij te weinig. Tussen de middag moet hij eigenlijk 2 uur slapen. Nu 1 uur. Hierdoor is de wake up tijd veel te lang tot bedtijd. En tussen door toch nog even naar bed? Ho maar. Ik merk wel dat er veel veranderingen zijn met deze sprong. Hij praat meer. Zoekt meer contact. Ontdekt. Etc.

4 jaar geleden

Hier ook herkenbaar dat gehuil iedere keer als ik weg ben alleen maar zurend aan het huilen wat echt iritant kan zijn. De sprong is erg vermoeiend vooral als je slaap te kort heb als moeder zijnde is het nog lastiger:(:(

4 jaar geleden

Yup, herkenbaar! Ze wiltc echt niet slapen, ineens vet vroeg wakker, heel aanhankelijk! Maar ook merk je dat ze weer andere dingen kan! Ik geef me er maar aan over... veel knuffelen en minder slapen ;)

4 jaar geleden

Reactie op LittleK

Yup, herkenbaar! Ze wiltc echt niet slapen, ineens vet vroeg wakker, heel ...
Ah oké! Welke nieuwe dingen zie je? Dat zie ik nog niet echt...s kijken waarin mn zoon zich ontwikkelt tijdens deze sprong..

4 jaar geleden

Reactie op LittleK

Yup, herkenbaar! Ze wiltc echt niet slapen, ineens vet vroeg wakker, heel ...
Precies zelfde mijnn zoon wilt ook niet meer slapenn en vroeg wakker en tijdens slaap ook heel erg bewegen zodat hij zichzelf wakker maakt uiteindelijk en dan ook echt klaar wakker en weer erg actieff met opstaan enzo.. ppff erg vermoeind hoop dat het snel voorbij gaat wanneer is het een sprongetje dat ze lekker doorslapen e niet hele dag huilerig zijn en afhangelijk zijn en dat ze zelfstandig even kunnen spelen 🙈😳 volgens mij wil ik te veel hahahah

4 jaar geleden

Mijn dochter is 10 maanden en super hangerig en jengelig.. Dit heeft ze echt nooit... Hopelijk snel over hihi

4 jaar geleden

Er lijkt geen einde aan te komen hier al dik 3 weken sochtends tussen 5 en 7 wakker (normaal 8 uur half 9) Overdag ligt hij een uur wakker voor hij hooguit 45 minuten slaapt Kan geen stap van hem weg want dan is het krijsen Niks is goed en dan dat zeurende huiltje om niks hij wil heel de tijd bezig gehouden worden ,maaar ik zie wel veranderingen zoals tijgeren en hij speelt met zijn emoties ineens boos of ineens een lachbui terwijl hij alleen ligt te spelen hij speelt ook op een andere manier dan eerst en zoek meer contact en probeert gek te doen om je aan het lachen te maken dus toch nog leuke dingen tijdens deze lange sprong

4 jaar geleden

Reactie op Mila96

Er lijkt geen einde aan te komen hier al dik 3 weken sochtends tussen 5 en ...
Dat is hier dus precies het zelfde met de nacht soms word ze ook hier om 3u of 4u wakker voorheen sliep ze gewoon.. Overdag slaapt ze wel goed.

4 jaar geleden

Hier ook erg jammeren ( maar dat komt omdat er 4 tandjes tegelijk doorkomen ) datisooknietprettig dus even langs de apotheek gegaan ... En in de nacht wel 2 a 3 x in huilen uitbarsten even stoel erbij poosje knuffel en weer in bedje ( de aanhouder ... ) 💪

VRIEND

4 jaar geleden

Ik ben helemaal moedeloos van hoe het ‘s nachts gaat bij ons... ze sliep altijd zo goed, maar de laatste drie à vier weken is ze iedere nacht wakker 😭 Ben zo ontzettend moe 😞

4 jaar geleden

Reactie op Marthe-03

Ik ben helemaal moedeloos van hoe het ‘s nachts gaat bij ons... ze sliep al ...
Hier toevallig afgelopen nacht ook wakker. Maar dan okk klaar wakker en niets was goed, behalve beneden spelen. Dit heeft hij lang niet gehad... wat doe jij wanneer jouw kindje wakker is? En hoe lang duurt het dan voordat hij weer wil slapen?

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op Chl

Hier toevallig afgelopen nacht ook wakker. Maar dan okk klaar wakker en nie ...
Oh vermoeiend.. niet heel veel, soms ga ik er niet heen als ze niet huilt, andere keer weer instoppen en zeggen dat ze moet gaan slapen, knuffel en kus en dan ga ik weer..

4 jaar geleden

Reactie op Marthe-03

Ik ben helemaal moedeloos van hoe het ‘s nachts gaat bij ons... ze sliep al ...
Ik voel hoe vermoeiend het kan zijn. Ik heb het al maanden zo vermoeiend elke nacht wakker voordat hij weet slaapt zijn we weer 2 uurtjes verder sins hij 4 maanden was ging slapen al slecht en nog slechtter gewoon😞😞 alles geprobeerd maar niets helpt nu gewoon duimen dat hij na 1 jaar lekker doorgaat slapen hoop het zo erg. Letterlijk ook echt klaar wakker hé. Aaagh wat kan dat erg vermoeiend en frustratie voor zorgen omdat je zelf slaaploos bent ppff het is eecht zwaar sterkkte.

4 jaar geleden

Hoe herkenbaar en toch fijn om te lezen dat wij niet de enige zijn die hier middenin zitten haha. Is jullie kindje ook extra hongerig?

25 dagen geleden

Hier 1 wie eerder snachts heel erg aan het spoken was. Nu valt het mee. Alleen overdag..zoveel jammeren.. krokodillentranen.. kan niet tegen, als ik even 2 minuten de kamer uit ben. Hoe gaan jullie om met het constante gejammer? Tussendoor is hij wel eens vrolijk. Maar nu is het toch echt meer de fase.. soms weet ik het echt niet meer..