45 Reacties
3 jaar geleden
Vorige week maandag heeft mijn dochter deze ook gehad. Ze gaven op het bureau aan dat ze er meestal tussen de 5 en 10 dagen ziek van worden. Mijn dochter heeft afgelopen zaterdag een huil-dag gehad, maar dan écht. Gehele dag huilen, jengelen, niets was goed en was niet te troosten. Sinds gisteren alles weer normaal.
Ik hoop stiekem dat dit het geweest is, maar we zijn natuurlijk pas op dag 8, dus het kan zomaar zijn dat het toch nog komt. Hopelijk valt het mee bij je meisje!!!
3 jaar geleden
Mijn dochtertje kreeg 5 dagen later koorts. Duurde ong 3 a 4 dagen dat ze echt niet lekker was. Ze wilde alleen liggen en drinken af en toe een stukje brood. Kreeg ook uitslag over haar hele lijfje. Daarna was ze weer helemaal de oude. Succes!
3 jaar geleden
Ik heb er bij mijn zoontje helemaal niets van gemerkt. Maar eigenlijk bij alle prikken niet echt. Ja alleen dikke bulten van het prikken en blauw. Maar niet aan hem zelf iets gemerkt.
Succes!
3 jaar geleden
Hi Hi. Mijn zoon had de prik net nadat hij 14 maanden werd. De eerste paar dagen niets aan hem gemerkt. Wel kreeg hij twee dagen dat hij alleen maar kon gillen, angstig was en dat zijn lichaam onder uitslag zat (lichte dunne vlekjes). Hij had verder geen koorts. Maar hij heeft normaal nooit last van de prikjes. Na drie/vier dagen was de uitslag verdwenen. De angst en het gillen ook. Ieder kind reageert er weer anders op geloof ik.
3 jaar geleden
Reactie op MLTB
Wij ook vlak voordat ze 2 jaar wordt gaven ze aan. Geloof dan ook weer een ...
Oké gelukkig begon me al beetje zorgen te maken dat vriendin pas met 4 jaar terug hoefde te komen, kon al niks ontdekken kwa wat er mis zou zijn met ons zoontje op af en toe een flinke driftbui na 🤣
3 jaar geleden
Reactie op Leoni
Mijn mannetje kreeg er na een dag of 10 last van 3 dagen koorts en alleen m ...
Ik moet met 2 jaar weer met mijn zoon naar het cb. Met 4 jaar pas weer vaccinatie.
3 jaar geleden
Reactie op Pastasaus
Wij geen koorts maar na 8-10 dagen ook rode vlekjes en hangerig 😔
Bizar hè die vlekjes! We hadden de post nog even gebeld omdat we het zo vreemd vonden! Die arts zei ze hebben toch een beetje stof van mazelen/rode hond binnen gekregen dus dat kan dan even zich gaan uiten. 😩
3 jaar geleden
Hier heeft ons mannetje al zo’n 4 dagen 38/39 graden (tegen de avond soms zelfs bijna 40 graden!) koorts... Hij is vorige week maandag gevaccineerd. Sinds vandaag ook gekke rode plekjes. Hopelijk is hij er gauw vanaf, zo zielig. Verder eet hij niet zo goed en drinkt gelukkig nog wel prima. Hopelijk trekt het dit weekend weg... Vind het wel bizar hoor, dat het zo na een paar dagen pas komt en zo lang... Normaal heeft hij een avond/nacht koorts en is hij er dan weer vanaf!
3 jaar geleden
Reactie op Mama_B
Hier heeft ons mannetje al zo’n 4 dagen 38/39 graden (tegen de avond soms z ...
Ach sneu. Hopelijk is het inderdaad gauw helemaal over....
Mijn meisje heeft maandagochtend de vaccinatie gehad. Maar tot nu toe merken we nog weinig. Zal nog wel komen neem ik aan 😶 Zie er nu al tegen op!
3 jaar geleden
Mijn meisje heeft ze woensdagochtend gehad. Ik zag erg op tegen de BMR vaccinatie omdat ik echt veel heftige dingen erop heb gelezen die me zelfs deden twijfelen om het te nemen. Heb harder gehuild als haar toen de spuiten werden gezet omdat ik doodsangsten heb dat ze heftig gaat reageren. Tot nu toe helemaal niks van klachten. Stiekem hoop ik de dans te ontspringen maar we wachten af. Ons popje is nog nooit ziek geweest en heeft nog nooit koorts gedaan, en ook nog nooit medicatie moeten nemen dus ik ben als de dood dat ze nu heftig ziek word omdat ze nog niks doorstaan heeft 😫