45 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op SDB30
Mijn meisje heeft ze woensdagochtend gehad. Ik zag erg op tegen de BMR vacc ...
Snap dat het spannend is. Ons meisje heeft maandje terug de zesde ziekte gehad + oorontsteking (ook 1e x ziek). Is echt wel even heftig met meer dan 40 graden koorts en alleen maar liggen, slapen en jammeren. Maar ze komen er wel doorheen. Dus als het gebeurt, het komt wel weer goed ❣️ en als je iets niet vertrouwd, kun je altijd naar de huisarts. Komt vast goed en wie weet heeft ze er weinig last van. Dat hoop ik bij ons ook maar 🙂
3 jaar geleden
Mijn dochter had precies een week na de vaccinatie last van koorts (3 dagen) en wat bonte uitslag in het gezicht. (Was maar 1 dag).
Maar... idd... voorlopig de laatste! 💪🏼
3 jaar geleden
Hier geen last. Wel hele lichte vlekjes op de rug. Maar dat viel dus 100% mee!
3 jaar geleden
Reactie op MLTB
Bij ons pas na 9/10 dagen.. Ze kreeg 40 graden koorts en was totaal niet fi ...
Hoe ver zit je nu nadat ze er niet fit van werd? Wij al een week maar denken dan, kan toch niet nogsteeds daarvan zijn. Maar wel echt sinds dag 8 na de prikjes. Sneller moe en zeurderiger tussen de vrolijke buien door. En lopen gaat zó goed maar sinds de prik vaker wiebelig
3 jaar geleden
Reactie op Pastasaus
Hoe ver zit je nu nadat ze er niet fit van werd? Wij al een week maar denke ...
Heeft hier ook zeker een week geduurd voor ze echt weer een beetje de oude was. Sinds vorige week zaterdag/zondag was ze ziek en sinds gisteren herkennen we haar een beetje terug.. Afgelopen nacht pas weer echt zo geslapen zoals ze altijd deed
3 jaar geleden
Reactie op SDB30
Hoe is het nu met haar?
Lief dat je het vraagt. Ze kreeg dinsdag dus flinke koorts (rond 40 graden). Woensdag ook nog en 's nachts slecht slapen. Ook jammerig de hele dag. Gisterochtend was de koorts voorbij en had ze weer wat vrolijke momenten, maar nog niet helema de oude qua energie/vrolijkheid 🙈 Ze blijft een beetje jammerig, dus zal er nog wel last van hebben. Eten en drinken was ook even wat minder, maar gaat vandaag ook alweer beter. Wel even echt niet leuk dus...
Bij jullie alles nog oke?