45 Reacties

3 jaar geleden

Hier geen moment last van gehad 😄

3 jaar geleden

Onze zoon heeft ook de prik gehad maar heeft gelukkig nergens last van gehad. Eigenlijk bij geen enkele prik tot nu toe gelukkig.

VRIEND

3 jaar geleden

Hey, Ons meisje heeft ‘m ook gehad op 5 januari en we hebben helemaal niks gemerkt. Geen huilen of uitslag/koorts. Het kan ook meevallen 🙂 hopelijk is dat bij jullie ook zo, geen zorgen over maken 🙂

3 jaar geleden

Hier geen moment last van gehad 😄
Ook fijn om te horen ❣️

3 jaar geleden

Reactie op SDB30

Mijn meisje heeft ze woensdagochtend gehad. Ik zag erg op tegen de BMR vacc ...
Snap dat het spannend is. Ons meisje heeft maandje terug de zesde ziekte gehad + oorontsteking (ook 1e x ziek). Is echt wel even heftig met meer dan 40 graden koorts en alleen maar liggen, slapen en jammeren. Maar ze komen er wel doorheen. Dus als het gebeurt, het komt wel weer goed ❣️ en als je iets niet vertrouwd, kun je altijd naar de huisarts. Komt vast goed en wie weet heeft ze er weinig last van. Dat hoop ik bij ons ook maar 🙂

3 jaar geleden

Reactie op Eem1110

Onze zoon heeft ook de prik gehad maar heeft gelukkig nergens last van geha ...
Oh dat is fijn zeg. Bij ons viel het de afgelopen prikken ook heel erg mee. Dus wie weet deze ook wel hoor 😙

3 jaar geleden

Reactie op Marthe-03

Hey, Ons meisje heeft ‘m ook gehad op 5 januari en we hebben helemaal niks ...
Ah, wat fijn zeg. Dankje! Hopen wij ook.

3 jaar geleden

Mijn dochter had precies een week na de vaccinatie last van koorts (3 dagen) en wat bonte uitslag in het gezicht. (Was maar 1 dag). Maar... idd... voorlopig de laatste! 💪🏼

3 jaar geleden

Mijn dochter heeft hem nu 9 dagen geleden gehad en tot nu toe nog geen last gehad. Hopelijk blijft het zo en komt ze er ook goed doorheen. Ze heeft nog nooit koorts gehad..

3 jaar geleden

Hier geen last. Wel hele lichte vlekjes op de rug. Maar dat viel dus 100% mee!

3 jaar geleden

Reactie op Francis-frits

Hier geen last. Wel hele lichte vlekjes op de rug. Maar dat viel dus 100% m ...
Hoelang was het geleden? Of is dat al lang haha

3 jaar geleden

Sinds vanmorgen koortsvrij! Dus al met al heeft hij 4 dagen koorts gehad en wat rare rode vlekjes. Ieder kindje kan er inderdaad anders op reageren. Ons zoontje is echt nooit ziek, en van deze prik ineens wel..

3 jaar geleden

Reactie op MLTB

Bij ons pas na 9/10 dagen.. Ze kreeg 40 graden koorts en was totaal niet fi ...
Hoe ver zit je nu nadat ze er niet fit van werd? Wij al een week maar denken dan, kan toch niet nogsteeds daarvan zijn. Maar wel echt sinds dag 8 na de prikjes. Sneller moe en zeurderiger tussen de vrolijke buien door. En lopen gaat zó goed maar sinds de prik vaker wiebelig

3 jaar geleden

Reactie op Pastasaus

Hoe ver zit je nu nadat ze er niet fit van werd? Wij al een week maar denke ...
Heeft hier ook zeker een week geduurd voor ze echt weer een beetje de oude was. Sinds vorige week zaterdag/zondag was ze ziek en sinds gisteren herkennen we haar een beetje terug.. Afgelopen nacht pas weer echt zo geslapen zoals ze altijd deed

3 jaar geleden

Toch maar een enge gedachte, is net alsof je hele tijd aan het aftellen bent. Wij zitten nu op dag 4 en nog helemaal niks van symptomen. Ben benieuwd of het nog gaat komen. Stiekem hoop ik dat ze de dans ontspringt maarja ☹️

3 jaar geleden

Hier hebben we van de BMR prik niets gehad. DKTP was een dramaaa! 😇

3 jaar geleden

Vandaag dag 8. Haar vanmiddag na 2 uur slapen uit bed gehaald en ja hoor: ze is hartstikke heet. Koorts is begonnen dus en ze is ook huilerig. Hopelijk is het gauw over en wordt het niet veel erger 🙂

3 jaar geleden

Reactie op MOM-

Vandaag dag 8. Haar vanmiddag na 2 uur slapen uit bed gehaald en ja hoor: z ...
Hopelijk idd snel beter! Wij vandaag dag 6, tot nu toe nog niks, maar ik ben benieuwd 😔

3 jaar geleden

Reactie op MOM-

Vandaag dag 8. Haar vanmiddag na 2 uur slapen uit bed gehaald en ja hoor: z ...
Hoe is het nu met haar?

3 jaar geleden

Reactie op SDB30

Hoe is het nu met haar?
Lief dat je het vraagt. Ze kreeg dinsdag dus flinke koorts (rond 40 graden). Woensdag ook nog en 's nachts slecht slapen. Ook jammerig de hele dag. Gisterochtend was de koorts voorbij en had ze weer wat vrolijke momenten, maar nog niet helema de oude qua energie/vrolijkheid 🙈 Ze blijft een beetje jammerig, dus zal er nog wel last van hebben. Eten en drinken was ook even wat minder, maar gaat vandaag ook alweer beter. Wel even echt niet leuk dus... Bij jullie alles nog oke?