6 Reacties

3 jaar geleden

Oh en dit kan ook om 02:00 s nachts gebeuren, maar laatste dagen is het al eerder raak

3 jaar geleden

Ja hier ook, regelmatig en ook s'nachts. Vanavond was het weer raak. Volgens mij is het matras heel koud. Maar ook dr tandjes heeft ze heel veel last van. Ik heb haar nu later op laten blijven en ze is uiteindelijk als een blok in slaap gevallen. Maar gisternacht heb ik ook 2 uur wakker gezeten met haar. Is ze uiteindelijk bij dr vader op de buik op de bank in slaap gevallen. Weet ook niet precies wat het is, maar ik lees veel dat het rond deze leeftijd is. Zal wel weer overgaan denk ik dan maar, maar het is wel heel vermoeiend

3 jaar geleden

Hier net zo de afgelopen dagen! Inderdaad lees je veel dat het er bij kan horen rond deze leeftijd. Vermoeiend 😴

3 jaar geleden

Doordat ze rond deze leeftijd veel nieuwe dingen leren, kan het zomaar zijn dat je kleintje slechter gaat slapen. Hier was dit rond de 14,5 maand ook zo. Nu 15,5 maand en mijn dochter lijkt weer in haar oude slaapritme te zitten. In onze vriendenkring meerdere kindjes van dezelfde leeftijd en ze hebben die allemaal (gehad) rond de 14 a 15 maanden. Schijnt best veel voor te komen. Ik heb helaas geen oplossing voor je, maar hoop dat je kleintje snel weer goed slaapt. Misschien dat je dit al gelezen hebt, maar dit is wat ik erover kon vinden https://www.24baby.nl/baby-kalender/baby-15-maanden-oud/

3 jaar geleden

Hier de afgelopen week ook steeds rond 23.00. En is eind deze week 15 maanden. Huilen, Staan in haar bed en echt op ons wachten. Gisteravond/vannacht voor het eerst niet sinds een week. Hopelijk blijft het zo

3 jaar geleden

Reactie op AK1990

Hier de afgelopen week ook steeds rond 23.00. En is eind deze week 15 maand ...
Hier precies hetzelfde. Sommige nachten gaan goed, andere minder. Ook aan het klooien met overgang naar 1 slaapje ipv 2 én daarmee ook de avond bedtijd (bij 1 slaapje wil ik 18.45 aanhouden en bij 2 19.15). Door werk 18.45 niet altijd mogelijk.