13 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op SDB30
Dat kan de verladingsangst zijn dat opspeelt of begint hij net te lopen? Da ...
Bedankt voor je reactie. Verlatingsangst zat ik ook aan te denken maar overdag gaat het juist heel goed qua aanhankelijkheid (tov aantal weken hiervoor) en ook als anderen komen en ik weg ga heeft dit momenteel juist geen problemen. Lopen doet ie nog lang niet. Op grof motorisch gebied heel traag haha. Hij kan zich net optrekken en zelf weer terug.
3 jaar geleden
Reactie op Chl
Bedankt voor je reactie. Verlatingsangst zat ik ook aan te denken maar over ...
Ik las ook ergens dat ze rond deze periode nachtmerries kunnen hebben of kunnen dromen. Mijn popje was ook traag op motorisch gebied . Kroop pas op 1 jaar. Maar begint nu te lopen. Kan echt snel keren. Elk kindje ontwikkelt zich anders! Veel prikkels kunnen soms ook een oorzaak zijn. Jammer dat ze nog niet kunnen praten hè haha
3 jaar geleden
Zou het kunnen zijn dat hij meer prikkels te verwerken heeft? Enige tijd geleden zijn wij naar Dolfinarium geweest, ik had onze dochter nog nooit zo overstuur wakker zien worden snachts. Zo ook na de sinterklaas viering. Veel indrukken te verwerken gehad. Ik zeg niet dat dit bij jou zoontje ook het geval is, maar kinderen verwerken alles veelal in de nacht.
Of zouden het dromen kunnen zijn?? Het blijft gokken zolang ze nog niets kunnen zeggen he😪
3 jaar geleden
herkenbaar! ik las ook idd dat ze nu kunnen gaan dromen. en dat ze daar snachts wakker van kunnen worden (had die ons nooit). we hebben nu een nachtlampje aan op haar kamer (lijkt wel te helpen).
ook het op bed leggen is een probleem 🙈. tanden poetsen etc geen probleem, totdat ze op bed gelegd wordt. dan is ze compleet overstuur en gaat ze niet slapen, we daarom ook een lampje aan gedaan op haar kamer en we blijven even bij haar tot ze blijft liggen. en dat werkt tot nu toe, wel denkt ze nu dat we met haar gaan spelen dan 🤣
3 jaar geleden
Bedankt voor jullie reacties. Dromen zou heel goed kunnen... hopelijk gaat deze fase snel voorbij. Nachtlampje werkt niet. Vannacht bij ons in bed genomen wat ik absoluut niet wil, dus als het vnv weer hetzelfde is, gaan we eens proberen bij hem op de kamer te slapen ipv andersom. Dan kan ik ook beter weg als hij eenmaal weer in slaap is... ik kan er niet zo goed tegen dat ik niet weet hoe lang dit gaat duren haha!