85 Reacties

4 jaar geleden

Charlie, 1 jaar oud op 09/10 💕

4 jaar geleden

He he eindelijk mag ik ook delen 🙃 vandaag is mijn kleine 1 jaar. 10-10-2019 geboren 😁💕

VRIEND

4 jaar geleden

Deze meneer heeft zijn 1e verjaardag slapend doorgebracht ivm de vele prikkels van de attracties in de efteling! Wel ook zeer gedoseerd visite gehad van opa's en oma's en ooms en tantes! Wat is het voorbij gevlogen, het 1e jaar!

4 jaar geleden

Vandaag deze kleine draak ook al 1 jaar, gaat het toch allemaal snel

4 jaar geleden

Vandaag is Juul 1 jaar geworden 🥳

4 jaar geleden

Mijn Lieve Zoon Ravi 1 Jaar!🥳🥳🥳

4 jaar geleden

Vandaag hebben wij een feestje gevierd voor onze jarige Jop! Hij heeft heerlijk gesmuld van een lekker taartje 😋

4 jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal met de kleintjes! Liv is 16/10 1 jaar geworden🥰

4 jaar geleden

Reactie op annemariemolenschot

Vandaag hebben wij een feestje gevierd voor onze jarige Jop! Hij heeft heer ...
Je ziet hem gewoon genieten! Hoe mooi!

4 jaar geleden

14 oktober 1 jaar geworden. Gefeliciteerd allemaal met jullie kindjes ❤💙

4 jaar geleden

1 jaar!! 16-10-2019/16-10-2020 Alle clichés kloppen... 💙 Voor alle jarigen nog een hele fijne en bijzondere dag toegewenst!! Genieten..

4 jaar geleden

9 oktober is mijn meisje ook 1 geworden 😊

4 jaar geleden

En 8 oktober cakesmash gedaan. Naar mama lachen en stil zitten wou ze niet ze wou alleen naar mij toe kruipen 😂🙈 de foto op der verjaardag zelf heeft een vriendin gemaakt terwijl ik in de keuken stond toen bleef mevrouw wel zitten en lachen 😂😂

4 jaar geleden

25 oktober word ze 1 jaar

4 jaar geleden

Afgelopen weekend lekker feest gevierd en op der verjaardag zelf naar de kinderboerderij geweest. Wat is die tijd voorbij gevlogen op naar jaar 2 maar niet te snel☺

4 jaar geleden

Onze kleine boef 2oktober 1 geworden

4 jaar geleden

Reactie op diamaantje

Onze kleine boef 2oktober 1 geworden
En uiteraard was de taart heerlijk 🤣

4 jaar geleden

Hieperdepiep voor alle jarige!! Op 23 oktober is onze zoon jarig. 🥳 Vandaag alvast wat verjaardagsfoto's gemaakt. De cijferballon had meneer binnen 1 minuut al kapot gemaakt 🤭

4 jaar geleden

Vandaag jarig 1 jaar alweer

4 jaar geleden

Lina Asya 1 jaar geworden op 20 oktober 💜