15 Reacties
4 jaar geleden
Wij hebben alleen degene uitgenodigd die dichtbij staan. Zitten alsnog op 50 man 馃槄. We vieren het op 2 dagen
4 jaar geleden
Misschien vieren in 2 keer? Op de dag zelf en dan bijvoorbeeld nog in het weekend? Dat je de drukte wat kunt verspreiden. Of eventueel in tijdsblokken? Is wel iets minder leuk misschien, maar kan ook praktisch zijn.
Even afhankelijk van hoe het gaat lopen rondom de Corona situatie vieren wij het buiten (in een tent met eventuele kachels) en als het niet anders kan dan in tijdsblokken.
Uitnodigen doen we d.m.v. een cake smash fotoshoot en die gebruiken we voor de kaartjes.
Succes met plannen, leuk vooruitzicht
4 jaar geleden
Vrienden van ons hebben de auto versierd en zijn langs de mensen gereden die hadden gezegd dat ze thuis waren. In een koelbox hadden ze voor iedereen een cupcake zitten. Zo zijn zij dus bij de visite langsgegaan. Zomaar 20 minuutjes ecej kletsen cake eten en weer naar de volgende. (Dit was wel niet voor een 1e verjaardag) maar het idee vind ik wel erg leuk.
4 jaar geleden
Wat gaat de tijd zo hard mijn zoontje word 14 oktober 1 jaar ben me ook aan het bedenken en organiseren wat we precies gaan en willen doen. Het is best lastig om het thuis te vieren wegens de coronavirus 1,5 meter afstand houden van elkaar. Als je een tuin heb en de weer moet nog okej zijn om lekker in de tuin te kunnen zitten. Maar toch willen we het verjaardag vieren ik denk dat k het klein ga houden met mij gezin en ouders meer niet wat ik eigenlijk wel jammer vind. Hoop dat het die dag wel lekker zal zijn om
Lekker in de tuin te zitten met genoeg afstand van elkaar.
4 jaar geleden
Mijn jongen is jarig op 24 oktober.. en ook ik zit te denken hoe en wat, vanwege corona ook.. ik denk toch een klein zaaltje huren met taart en hapjes en muziek. Mijn schoonouders hebben een grote familie msar helaas gaat dat niet lukken. Dus ik denk meer families met kinderen worden uitgenodigd. En niet zoveel ooms en tantes馃槃 is toch een kinderfeestje. En zo kunnen we toch een beetje afstand houden hopelijk. Wij gaan wel een weekje van te voren cake smash organiseren馃槂 als het lekker weertje zou worden die dag, kan je ook in een park barbecuen is ook wel leuk met de kids en familie. Succes!!
4 jaar geleden
Wij hebben tot nu toe nog een zaaltje vast staan, zaterdag hebben wij de smash cake fotoshoot voor de uitnodiging.
We wachten ook vanavond de persconferentie weer even af.. over een klein maandje is zijn 1ste verjaardag alweer! Mochten we geen zaaltje meer kunnen huren vanwege corona, gaan we het ook verdelen in 2 groepen en dan in de tuin een party tent. Beetje improviseren dan maar! 馃コ
4 jaar geleden
Reactie op Esr92
Wij vieren de verjaardag van ons zoontje in twee shifts. 1tje in de ochtend ...
Hey dat is een goed idee maar denk niet dat iedereen zich daar aan houd teminste bij mij familie dan pfff is zo lastig allemaal nu met de corona tijd ik vind het gewoon heel jammer dat ik niet zijn eerste verjaardag kan vieren lekker thuismet heel me familie wegens de corona echt heb het helemaal gehadd hoor
VRIEND
4 jaar geleden
Wij vieren het in 3 dagen... Op zaterdag en zondag van 13:30-15:30 en dan de beide gezinnen (ooms tantes opa en oma) dan komen we op 6 bezoekers uit. En 't weekend erna nodigen we nog wat vrienden uit, op hetzelfde tijdstip! Niet hoe je een 1e verjaardag verwacht te vieren, maar zo proberen we de rust te bewaren....
4 jaar geleden
Wij hebben momenteel 茅茅n feestje ingepland (enkel grootouders, tantes en nonkels), maar wel al vermeld dat het kan zijn dat het over twee dagen gaat verdeeld worden afhankelijk van het al dan niet versoepelen van de maatregelen.
4 jaar geleden
Wij zitten er idd ook over na te denken. We doen het in shifts. We nodigen in ieder geval zijn opa en oma's, tantes en ooms (mijn zussen en broertje). En waarschijnlijk nog een shift met vrienden. Moeten even kijken of we het over 2 dagen gaan verdelen. Want om continu een wissel te hebben is ook niet leuk voor hem. Maar meer dan 6 durf ik toch niet aan... wil geen boete.
4 jaar geleden
Damens gewoon aantal mensen uitnodiging en je mondmasker op doen. Dat is ook niet echt leuk maar wel verstandig denk ik hahahahha want anders is het gewoon niet leuk verjaardag vieren. Ik baal hier echtt van eerste kind en eerste verjaardag je wilt alles perfect hebben en dan die corona verpest alless!!! Ppff succ6 allemaal