12 Reacties
3 jaar geleden
Komen misschien zijn laatste kiezen door? Dat is bij ons wel het geval. En ook beetje crumpy overdags en sochtends vroeger wakker 🙈
3 jaar geleden
Reactie op Leoni
Heel herkenbaar ons mannetje was super met slapen maar laatste week huilen ...
Hoe oud is hij en hoe lang speelt dit al? Soms denk ik: misschien moet ik er niet meteen naar toe en eerst even kijken of hij uit zichzelf weer stil wordt. Maar hij huilt zo hard en zielig. Kan ik bijna niet over m'n hart verkrijgen..
3 jaar geleden
Reactie op Cynthia2410
Komen misschien zijn laatste kiezen door? Dat is bij ons wel het geval. En ...
Volgens mij heeft hij alle kiezen al, al zit hij laatste tijd wel veel meer dan normaal met vinger in de mond of stopt spullen in zn mond, wat ie eerder nooit deed. Thanks iig voor je reactie!
3 jaar geleden
Reactie op Chl
Hoe oud is hij en hoe lang speelt dit al? Soms denk ik: misschien moet ik e ...
Vandaag 2 geworden en het speelt denk ik nu bijna 2 weekjes ik had het vermoeden dat er kiezen door aan het komen waren maar als ik voel in z’n mond voel ik nog niks dus denk niet dat dat het is…
3 jaar geleden
Reactie op Chl
Oh gefeliciteerd! Vervelend al zo'n tijdje. Jij blijft er wel gewoon heen g ...
Soms laat ik hem huilen hij heeft ook wel is dat het 1 snik is en dat hij dan alweer slaapt dus ik hou even de babyfoon in de gaten als hij zich al weer omdraait en weer gaat liggen laat ik hem even snikken.
3 jaar geleden
Oooh, herkenbaar. Hier speelt dat nu ook. Altijd een keurige doorslaper geweest en sinds een week wordt ze rond 1 of 2 uur ‘s nachts huilend/krijsend wakker. Soms houdt het zo lang aan dat een van ons 2e maar bij haar in bed erbij gaat liggen (peuterbed past net voor mij haha), maar ik wil niet dat dit een gewoonte wordt. Ik lees dus even nog alle reacties mee die bij deze topic geschreven worden.
3 jaar geleden
Reactie op Linda1989
Oooh, herkenbaar. Hier speelt dat nu ook. Altijd een keurige doorslaper gew ...
Heel lastig he. Vooral omdat ze eerder zo goed sliepen... en hier soms ook zo vroeg wakker terwijl hij normaal wel eens wakker gemaakt moest worden. Hopelijk gaan ze weer snel als voorheen slapen...
Merk jij overdag ook verschil in gedrag?
3 jaar geleden
Hier ging het dikke 2 weken goed. Nu weer paar nachten dat ik er soms 1x heen moet. Kwestie van aai op zn bol en hij slaapt verder. Lastig vind ik t wel blijven. Tis zo'n jengelend huiltje. Maar niet heen gaan voelt niet goed.
Avond doet ie nu 3e x op rij ook wat anders dan normaal. Na half uurtje gaat hij huilen en heeft dan smoesje. 1x pyjamabroek zat niet goed (pijp omhoog klopte wel), 1x losse Nagel (klopte wel) en 1x konijn kwijt (lag gewoon bij zich). Hmm... lastig ook. Maar ga er maar even heen en dan is t ook goed gelukkig