6 Reacties

3 jaar geleden

2 jarige slaapregressie! Zoek maar is de blog/podcast van snuggels en Dreams op! X

3 jaar geleden

Reactie op Mama van Vic

2 jarige slaapregressie! Zoek maar is de blog/podcast van snuggels en Dream ...
Blog even gelezen! Kan dus wel gewoonte aan het worden zijn. Dus laten huilen 5 min en als hij dan niet stil is, heen gaan?

3 jaar geleden

Gho. Iedereen gaat er anders mee om. Gaf voor mij vooral bevestigen dat het normaal is. Ik geloof dat Vic nabijheid nodig heeft.. maar het mag geen langdurige gewoonte worden 😳

3 jaar geleden

Reactie op Mama van Vic

Gho. Iedereen gaat er anders mee om. Gaf voor mij vooral bevestigen dat het ...
Nee precies. Hier nu dus al een dikke week, met 2 goede nachten, maar wel 1x al heel vroeg (5.45) wakker... vind t zo lastig...

2 jaar geleden

Een week is niet lang..

2 jaar geleden

Hier ook tot zijn 2 jaar goed door geslapen nu ook alweer een tijdje gillend wakker worden midden in de nacht ff troosten en dan is het meestal wel weer goed wat ik ook heb gedaan is een shirt die ik zelf gedragen heb (niet bezweet of iet dergelijks ) we met mij geur in als kussen gebruiken helpt meestal ook wel maar het schijnt een fase te wezen volgens het consultatiebureau dus ben benieuwd af en toe wel frustrerend maar vooral rustig blijven en troosten dan is het meestal weer goed veel geduld