6 Reacties
3 jaar geleden
Misschien te veel prikkels overdag? Of nachtmerries? Het zal wel een sprong of een vase zijn dat hij dit heeft, mijn dochtertje heeft dit ook gehad maar dat is na een paar keer weer over
3 jaar geleden
Reactie op Babymama-1998
Misschien te veel prikkels overdag? Of nachtmerries? Het zal wel een sprong ...
Hier nu 3 nachten achter elkaar gehad... ben benieuwd naar vannacht. Hij slaapt verder heel goed hoor, en is meteen stil als ik ben geweest en bijna meteen weer weg ga. Wil alleen niet dat dit een gewoonte wordt, maar wil hem okk niet laten huilen als hij me wel echt ff nodig heeft
3 jaar geleden
Reactie op Chl
Hier nu 3 nachten achter elkaar gehad... ben benieuwd naar vannacht. Hij sl ...
Nee als hij huilt er wel heen gaan want je weet nooit wat het is. Ik herken de huiltjes van mn dochter wel, of ze goed wakker is of niet, als ik hoor dat ze nog half slaapt laat ik haar ff huilen en valt ze meestal wel weer in slaap of het zet door tot echt bewust huilen en dan ga ik altijd even kijken.
Denk ook niet dat het een gewoonte zal worden maar dat het meer een fase is, heel soms word mn dochter wakker rond 9 uur en haal ik haar er ff uit om te knuffelen maar leg ik uit dat het bed tijd is en gaat ze weer naar bed om te slapen. Meestal is dat 3 nachten en daarna slaapt ze weer normaal verder.
3 jaar geleden
Hier ook. Mijn dochter is nu net 2 jaar, slaapt perfect savonds maar dan rond 9u gaat ze even huilen. Als ik ernaartoe ben geweest gaat ze weer slapen. Maar vanaf 0200 constant. Tussenin ook huilen. Huilen tot en met 7uur. En dit al 3 nachten lang. En dan doe ik het licht aan en doet ze ineens weer super lief.