13 Reacties

4 jaar geleden

Probeer het eens in de wang te stoppen. Als ze het niet gewend zijn gaan ze kokhalzen, dit werkte bij ons en nu vind ze het heerlijk!

4 jaar geleden

Reactie op BBB92

Probeer het eens in de wang te stoppen. Als ze het niet gewend zijn gaan ze ...
Ook dit geprobeeert, werkt ook niet

4 jaar geleden

Wij geven het zo. Volkoren zonder zaadjes met wat boter / margarine. Wij volgen de kleintjesmethode. Hij kan dit zelf vastnemen en knabbelen zoveel hij wi

4 jaar geleden

Dit heeft mijn zoontje ook! Verder is het sowieso een drama bij hem want hij moet kokhalzen groente!

4 jaar geleden

Dit van mij is 7 maandjes en Bruin brood is ze ook niet dol op. Heb melk broodjes nou met boter en kipfilet , kaas en vanalles. Dat vind ze heerlijk. Natuurlijk niet zo gezond als bruin brood maar ze krijgt genoeg andere vitamines binnen door fruithapje en avondeten

4 jaar geleden

Reactie op niennn

Dit heeft mijn zoontje ook! Verder is het sowieso een drama bij hem want hi ...
Misschien kun je wat appelmoes erbij geven of appel mee pureren. Dan smaakt het ook wat zoeter

4 jaar geleden

Reactie op Sserkis

Misschien kun je wat appelmoes erbij geven of appel mee pureren. Dan smaakt ...
Was een reactie op Nienn

4 jaar geleden

Reactie op Sserkis

Misschien kun je wat appelmoes erbij geven of appel mee pureren. Dan smaakt ...
Ik doe er inderdaad soms wat banaan bij maar toch gaat het nog wat moeizaam helaas. Hij krijgt verder nog bv en groeit gelukkig wel goed maar groente blijft een probleem

4 jaar geleden

Bij ons wilde ze eerst ook geen brood, ook niet als we het in haar wangen deden. Ze ging gelijk kokhalzen en uitspugen. We geven nu grotere stukken aan haar zelf, zodat ze het zelf in haar mond kan stoppen. Sindsdien gaat het enorm goed. Meestal met boter, leverworst of pindakaas. Misschien het proberen waard!

4 jaar geleden

Heb je al een broodkorstje geprobeerd? Om op te sabbelen/ kauwen en dan steeds iets meer brood eraan laten.

4 jaar geleden

Wij hebben het opgebouwd. Eerst gedoopt in melk in de wangzak een paar keer, toen dat goed ging korstjes op de vuist geven. Hierna hele kleine stukjes met boter en jam/appelstroop. Pindakaas geven we nu ook, maar plakt heel gemakkelijk aan het gehemelte vast en kunnen ze vaak moeilijk weg krijgen. Tussen de paar stukjes door geven we dan ook wat water. Zo maken we te stukjes brood iedere week iets groter. Als brood niet gaat zou een granen pap misschien ook kunnen? Is toch weer een stapje naar wat vastere voeding.

4 jaar geleden

Is het niet zoon "wurgreflex" mijn zoontje zat eerst ook bij brood en groente en fruit met kleine stukjes te kokhalzen toen ik het opzocht kwam ik daarop uit en ik heb toen gewoon alles nog even gepureerd en nu heeft hij er geen moeite meer mee

4 jaar geleden

Reactie op Mila96

Is het niet zoon "wurgreflex" mijn zoontje zat eerst ook bij brood en groen ...
.