13 Reacties

5 jaar geleden

Hoi hoi, dat had ik ook rond die weken.. indalingsweëen waren het bij mij!

5 jaar geleden

Je bent nooit een zeikerd 😉 Voelt het als messteken van onderen?

5 jaar geleden

Voel je vooral geen zeikerd, het is hun beroep om adviezen te geven, onzekerheden te beantwoorden en te geven wanneer iets wel/ niet normale verschijnselen zijn... dus je doet alleen maar een beroep op hun proffesionaliteit!

5 jaar geleden

Reactie op Annabelleke

Nee dat is waar.. maar meer gevoel van je heb me gebeld voor Jan joker 😅 Nou die zaterdag wel! Maar nu niet meer🤭

5 jaar geleden

Reactie op KellyNikki

Nee dat is waar.. maar meer gevoel van je heb me gebeld voor Jan joker 😅 ...
Bij mij zijn het indalingsweeen Maar ik zal gewoon bellen morgen en als je heel ongerust bent nu 😉

5 jaar geleden

Yup, ik denk ook indalingsweeen. Hoort erbij volgens mijn vk. Maar je bent nooit een zeikerd als je hierover je vk belt hoor. ;)

5 jaar geleden

Hartstikke bedankt voor jullie berichtje 💋🤰🏽.

5 jaar geleden

Klinkt herkenbaar als indalingspijn idd. Maar zoals mijn vk altijd heel hard roept (want ik vind mezelf ook snel een zeikerd) liever 12 keer teveel bellen dan 1 keer te weinig. Al is het maar voor je eigen gemoedsrust :)

5 jaar geleden

Ik heb dat gevoel ook sinds afgelopen week! Ben nu 36 weken. Hij moet idd nog indalen en voel meer druk en steken onderin

5 jaar geleden

Reactie op isabelledeg

Ik heb dat gevoel ook sinds afgelopen week! Ben nu 36 weken. Hij moet idd n ...
Ja heb ik dus ook! Kan geen eens me benen meer over elkaar doen😂 zit als een halve kerel nu🤭

5 jaar geleden

Hier net voorbij de 36 weken zwanger van een derde. Bij de vorige 2 nooit last van gehad, maar ook deze keer fameuze steken zowel thv onderbuik als vaginaal. Dacht dat het aan mijn leeftijd lag, aangezien ik al wat ouder ben 😂. Lijkt nochthans precies nog redelijk hoog te zitten??

5 jaar geleden

Misschien voel je het indalen ? Dit kan enorm akelige krampen geven 🙄! Had al heel vroeg last van harde buiken 🤨 wat je kan doen is rust nemen 😌😌😌😌en je buik misschien masseren ? WaRme kruik ? Of warme douche ? Ik gebruik van de kruitvat een wit met roze tube waar mamma op staat een enorme aan rader ! Ook tegen /verminderen van strieë suc6 met de laatste loodjes !

5 jaar geleden

Reactie op Annabelleke

Dit is ook het gevoel dat ik heb. Moet morgen op controle bij gynae. Ik vraag het zekerheidshalve na 😉. Nog ff volhouden allemaal 💪🏻💪🏻