6 Reacties

2 jaar geleden

Ik zou me ziek melden. Werk is werk. Je kind heeft zijn mama nodig, denk ik. Ze worden zo snel groot. Geld is maar geld. Je kunt kinderen en gezondheid, maar ook liefde en geborgenheid niet kopen

2 jaar geleden

Heb je geen zorgverlof. Sommige cao's afhankelijk van je werkgever hebben deze mogelijkheid. Dan kan je dus zeg maar bijvoorbeeld bij ziekte van een ouder/familielid of een kind verlof opnemen, buiten regulier verlof. En anders zou ik mij ook inderdaad ziek melden.

2 jaar geleden

Ik begrijp je angst en ik begrijp dat je, de situatie (werk), lastig vind. Maar het ging heel slecht met je baby. En nu voelt het weer zo. Dat is heel eng en ik snap dat. En dat is ook nog iets wat je waarschijnlijk nog moet verwerken. Want vergeet jezelf hier niet in, lieve moeder. De situatie is bekend op je werk, vertel je gevoel naar je werk toe en dat je ervoor kiest om thuis te blijven totdat ze weer koortsvrij is en drinkt. Zeg dat je de dokter gaat bellen voor een afspraak. Je bent er dan mee bezig om in hun ogen dan de situatie op te lossen. Dit klinkt allemaal zo zakelijk.... Ik hoop dat ze er begrip voor op kunnen brengen. Luister naar je hart en je moedergevoel. Ik wens je veel sterkte en hoop dat je kindje snel beter wordt. Liefs Sammy

2 jaar geleden

Reactie op Sammy Jones

Ik begrijp je angst en ik begrijp dat je, de situatie (werk), lastig vind. ...
Ja, zo zeg je het nog veel beter...

2 jaar geleden

Je mag je niet ziek melden als je niet ziek bent. Maar een andere vorm van verlof iom je manager is wrs wel mogelijk.

2 jaar geleden

Je mag je niet ziek melden als je niet ziek bent. Maar een andere vorm van ...
Nou ja, afmelden dan. Ik bedoel ook gewoon zeggen wat er aan de hand is en melden dat je niet komt