9 Reacties

4 jaar geleden

Mijn dochter doet dit ook inderdaad. Ik denk dat het komt omdat ze oorzaak en gevolg leren begrijpen en het zo uittesten. Ik reageer verschillend. Soms ga ik er weer even bij zitten, soms kijk ik ze gewoon al een beetje hongerig/moe/vies in de broek is. Als ik zeker weet dat het die drie dingen niet zijn, dan laat ik haar soms ook gewoon even doen en dan houdt ze soms uit zichzelf weer (even) op en speelt ze verder.

4 jaar geleden

Bij ons merk je echt dat ze last hebben van de sprongen. Op dit moment is de kleine ook wat huilerig en Hangerig, maar komt nu denk ik door de tandjes die door komen. Sprong is voorbij, en zien 1 puntje omhoog komen onderin zijn mondje.

4 jaar geleden

Ik heb ook heel erg het idee dat het frustratie is. Hij kan omrollen maar doet dit niet altijd...

4 jaar geleden

Mijn zoontje van 6 maand heeft dit ook. Ik heb de indruk dat het vooral van frustratie is omdat zijn speelgoed niet doet wat hij wil dat het doet, of omdat hij wil kruipen maar het nog niet lukt, of omdat hij een ander speelgoedje wil... tis raden en gokken. Kan vanalles zijn dus gaat hopelijk wel weer vanzelf over.

4 jaar geleden

Ja heel herkenbaar mijn zoon is bijna 7 maanden en heeft dat ook ik denk dat het de fase zijn van ze🙈😃 en dat het vanzelf weet voorbei gaat. wat zullen we nu met 7maanden krijgen?🙊😂

4 jaar geleden

Heel herkenbaar

4 jaar geleden

Op de oei ik groei pagina leggen ze uit hoe dit komt! Wij merken het ook heel erg!

4 jaar geleden

Sinds 2 nachten is mijn zoon ook opeens vroeg wakker.. herkennen jullie dit ook. Hij vertoont veel tekenen van een sprong maar bij 29/30 weken vindt er toch geen sprong plaats?