12 Reacties

4 jaar geleden

Kan inderdaad te maken hebben met het doorkomen van de tandjes. Had mijn dochtertje ook een aantal nachten achter elkaar, nu er 3 tandjes door zijn gaat het beter. Schijnt ook meer druk op te komen als ze liggen dus misschien dat dat ermee te maken heeft?? Geef je druppeltjes tegen de pijn?

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op MandyMila

Kan inderdaad te maken hebben met het doorkomen van de tandjes. Had mijn do ...
Bedankt voor je reactie! Fijn dat het weer wat beter gaat bij jullie. Nee ik geef haar niks, heb wel Dentinox in huis. Geef jij wel druppeltjes? 🙂

4 jaar geleden

Mijn zoontje was ook weer zo onrustig ivm tandjes. maar ik heb mijn zoontje een enkelbandje om gedaan met barnsteentjes,die heeft hij dag en nacht om. En sindsdien is hij rustig 🤷‍♀️ Google het maar eens

4 jaar geleden

Reactie op Marthe-03

Bedankt voor je reactie! Fijn dat het weer wat beter gaat bij jullie. Nee i ...
Ja ik heb chamodent druppels van vsm ze lijken wel iets te verlichten... je kan ook altijd voor het slapen gaan die dentinox proberen, misschien verzacht het wel de ergste pijn

4 jaar geleden

Ik was ook even helemaal uit mijn doen toen we ineens met 9,5 maand er weer uit moesten in de nacht. Nu 10,5 maand en het is vanzelf weer over gegaan. Mss een sprongentje of groeispurtje. Wij hadden wel de tip gekregen om hem niet uit bed te halen. Omdat ze daar dan gewend aan raken en juist steeds vroeger wakker worden.

4 jaar geleden

Wij zijn al blij als onze dochter van 10 maanden maar 2 keer wakker wordt snachts.🙈 Ze heeft nog maar een paar keer doorgeslapen en meestal om de 3u wakker 😭 Grote zus sliep al wel vanaf dat ze 4maanden was van 20u tot 8u. Gelukkig slaapt zij nog steeds goed en wordt nooit wakker van haar huilende zusje.

4 jaar geleden

Hier nu 3de dag dat ik haar in bedje legt en ze begint te schreeuwen 😱😱 moet wachten tot ze in mijn armen inslaap valt. Ook 10maand 😞😞

4 jaar geleden

Reactie op Tatjana_x

Hier nu 3de dag dat ik haar in bedje legt en ze begint te schreeuwen 😱😱 m ...
Bij ons precies hetzelfde! Snapte er al niks van.. Blijkt dus een fase te zijn.

4 jaar geleden

Hier ook gehad. Maar wij hebben toen het ochtend slaapje verminderd naar Max 45 min. Het middag slaapje tot ze wakker werd maar niet later dan 16:30. Daarna is ze weer gewoon prima gaan slapen.. Geen idee of het met ik word groter te maken heeft 😬

4 jaar geleden

Reactie op SuusOnline

Bij ons precies hetzelfde! Snapte er al niks van.. Blijkt dus een fase te z ...
Hier nu al 2dagen terug in orde 😁😁😁❤️❤️ gelukkig duurde het niet te lang 🙈🙈

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op Mariekevanwijk

Hier ook gehad. Maar wij hebben toen het ochtend slaapje verminderd naar Ma ...
Bedankt voor de tip, het duurt hier nog steeds helaas 😩 ik ga het inkorten eens proberen 😘