8 Reacties

4 jaar geleden

Heel veel stomen op de badkamer. Vooral voor het slapen gaan en dutjes. Goed leeg zuigen met zo'n dingetje. En zoutwater of mm in de neus. Dit werkt voor onze meis heel goed. Nu de laatste keer ook wat baby luuf opgesmeerd en hielp ook wel wat.

4 jaar geleden

O en we zetten het hoofdeind hoger en we hadden uien onder der bed gelegd. De uien werkte wel echt super goed, onze neuzen ginf er zelfs ook van open.🙈😂

4 jaar geleden

Het klinkt raar, maar snij een ui doormidden en leg deze op een schoteltje in de buurt van het bedje ‘s nachts. Het hielp vroeger bij mij en bij mijn zoontje laatst ook. Het is niet na 1 nacht over, maar het geeft in ieder geval wat verlichting.

4 jaar geleden

Deze in beide neusgaten daarna met het neus pompje het overige snot eruit zuigen en het matrasje wat schuin verhogen dan heeft ze het ook niet zo benauwd

4 jaar geleden

Ik vind dit echt geweldig. Mijn zoontje heeft geen speen dus daar kan ik niet over mee praten maar als hij erg verkouden is gebruik ik deze en dan slaapt hij een stuk beter!

4 jaar geleden

Bij onze meid, Heelveel stomen, baby luuf, en een witte ui naast haar bedje doen wij. Ook gebruiken wij Otrivin ampulles als neusdruppels. Vind ze helemaal niet fijn maar het helpt wel🙂

4 jaar geleden

De otrivin neuszuiger is heel handig!

4 jaar geleden

Reactie op Anja Lensen

Het klinkt raar, maar snij een ui doormidden en leg deze op een schoteltje ...
Bij ons werkt de ui het beste. Bij de eerste snotjes, 2 kleine uien doorsnijden en op een bordje onder haar bed leggen. Na 2 dagen vervangen en vaak na 3 / 4 dagen is de snotneus bijna helemaal weg. Nadeel: heel de bovenverdieping ruikt naar ui / frikandel speciaal 🤣