18 Reacties

4 jaar geleden

helaas 😿

4 jaar geleden

Tandjes?

4 jaar geleden

Wij hebben hier ook last van met ons zoontje van 7 maanden. Eigenlijk precies hetzelfde! Ik lees dus graag mee met de eventuele tips. Ze gooien het ritme steeds om als je er net lekker in zit hè? Hoe slaapt jullie kleintje snachts?

4 jaar geleden

Reactie op Chantal90

Wij hebben hier ook last van met ons zoontje van 7 maanden. Eigenlijk preci ...
Sliep hij eerder wel goed? Hoop zó dat dit snel voorbij is..morgen weer voor het eerst naar de opvang..niet fijn als hij zo te pas is zoals nu. Nachten tot nu toe geen last (wel met armen vast liggen altijd nog ivm anders wakker houden. Overdag sinds kort met armen los wat erg goed ging). Bij jou ook verandering in de nachten te merken?

4 jaar geleden

Reactie op PandorQa

Tandjes?
Hij heeft de onderste twee door. Lijkt het nu verder niet op... geen overmatig gekwijl enz... maar je weet het natuurlijk nooit

4 jaar geleden

Mijn zoontje zijn ritme was eerst snachts 12 uur slapen en van 12u tot 16u een middagdutje. Naar mate van tijd lukte dit niet zo goed meer voorlopig is zijn ritme nu snachts slaapt hij nog altijd 12 u en overdag van 9u tot 10u en van 12u tot 15u15 misschien eens kijken om het ritme aan te passen? Hopelijk was dit een beetje hulpzaam.

4 jaar geleden

Reactie op Chl

Sliep hij eerder wel goed? Hoop zó dat dit snel voorbij is..morgen weer voo ...
Ja hij sliep eerder heel goed overdag, zodra hij in bed gelegd werd sliep hij binnen 5 a 10 minuten en qua tijden ongeveer zoals jouw kleintje ook deed. Nu lukt het hem niet meer om in slaap te vallen, terwijl hij wel echt moe is. Gaat dan uiteindelijk heel hard huilen en is in zn bedje dan niet meer te troosten. Soms wil hij zelfs alleen maar slapen als we met hem gaan wandelen. Snachts mogen we nog steeds niet klagen hoor, maar toevallig was hij vannacht ineens een uur lang wakker 😅 Hopen maar dat het een fase is en vanzelf weer over gaat. Het duurt bij ons nu ongeveer 3 weken, met af en toe een dag of paar dagen tussendoor dat het wel weer goed lukt

4 jaar geleden

Hier ook!!!! Hier tandjes en krampen van fruitpap. Sinds paar dagen terug beter. Was 2 weken zo anders!

4 jaar geleden

Mijn zoontje is nu ook 7maand en sinds 2 dagen merken we ook dat zijn ritme volledig verstoord is. Het zijn wel degelijk zijn tandjes. Hij heeft rode kaakjes beetje diaree en lichte verhoging van temperatuur. Hopelijk komen ze er snel door want hij heeft er wel last van ☹️

4 jaar geleden

Bij ons hetzelfde, ook zelfde leeftijd. Valt hier in slaap met de fles of in de wandelwagen. Wanneer we dr gewoon in bed leggen wordt ze echt boos en schreeuwt ze zichzelf weer wakker. Dr tandjes zijn het niet, daar heeft ze er al 6 van 😅

4 jaar geleden

Reactie op LittleK

Bij ons hetzelfde, ook zelfde leeftijd. Valt hier in slaap met de fles of i ...
En voorheen sliep ze wel goed? Enig idee wat het kan zijn?

4 jaar geleden

Zo herkenbaar! Onze zoon had hetzelfde ritme qua slaapjes (45 min, 1,5u, 45 min) maar dat laatste slaapje lukt ook niet meer maar wel doodmoe. Wat wij doen is zijn bedtijd gewoon vervroegen... misschien heb je er wat aan 😬

4 jaar geleden

Reactie op JaquelineJansen

Zo herkenbaar! Onze zoon had hetzelfde ritme qua slaapjes (45 min, 1,5u, 45 ...
Bedankt voor je reactie. Dat hebben we geprobeerd maar hij wordt standaard na 10 uur en 15 min wakker haha. Slaapt er in de nacht niet langer om dus

4 jaar geleden

Reactie op Chl

Bedankt voor je reactie. Dat hebben we geprobeerd maar hij wordt standaard ...
Oh haha... kunnen ze dan toch klokkijken? 🤭🤷🏼‍♀️ Ik vind het na zo’n onrustige middag fijner als mijn zoon iets eerder op bed ligt. Als wij zijn bedtijd niet vervroegen dan lukt het in slaap vallen ook bijna niet (lees: oververmoeid)

4 jaar geleden

Ik heb gisteren precies hetzelfde topic geopend! Haha. Ook hier 7 maanden en de dutjes overdag zijn ineens een ramp! Zeker de laatste! En idd veel jengelen enz

4 jaar geleden

Reactie op SDB30

Ik heb gisteren precies hetzelfde topic geopend! Haha. Ook hier 7 maanden e ...
Oh echt?! Waar staat deze? En heb jij enig idee waardoor het komt? Volgens oei ik groei zou hij juist nu het zonnetje in huis moetem zijn haha. Huilen bij weglopen tijdens spelen deed ie al tijdje...verlatingsangst. nu nog steeds. Maar dat ie zo weinig slaapt en laatste slaapje niet doet... da's nieuw

4 jaar geleden

Zo herkenbaar dit, onze dochter slaapt nu drie keer per dag, drie kwartier. Wel s nachts van 19-730/800u dus dat is heerlijk. Vorige week sliep ze overdag dan ook nog 2-2,5u maar dat is echt over... Geen idee waardoor dit komt, tandjes zijn het volgens mij nog niet, want k voel of zie nog niets.

4 jaar geleden

Ons zoontje 7 maanden heeft dit ook ineens. Alle slaapjes overdag zijn korter dan een uur. Eerder ging het prima. Moet hem nu om 18:00 in bed liggen want dat is hij doodop. S nachts slaapt hij wel heerlijk.