19 Reacties

4 jaar geleden

Toevallig hier ook! Heeft wel wat meer tandjes, maar ze knarst! Ik weet ook niet hoe en wat 🤷🏼‍♀️

4 jaar geleden

Bij ons precies hetzelfde. Het heeft alleen de eerste dagen geknarst. Nu is het weer weg. Ik denk dat het bij ons een soort ontdekking in de mond is geweest? 🤷🏻‍♀️

4 jaar geleden

Ja hier ook, vooral de eerste week toen de boventandjes erbij kwamen. Inmiddels niet meer. Maar inderdaad, wat een vreselijk geluid is dat, haha

4 jaar geleden

Heel herkenbaar! Ons zoontje heeft nu 8 tandjes en knarst regelmatig! Echt een vreselijk geluid!😱😅

4 jaar geleden

Ja, herkenbaar. De eerste 2 weken veel gedaan en daarna was het niet interessant meer😉

4 jaar geleden

Ja hier ook herkenbaar! Wat een naar geluid! 😅 Bij ons was het op het moment dat er met wat door was gekomen en ook als er andere tandjes doorkwamen (ook veel speekselen). Maar dat was dus gelukkig maar van korte aard. Je vindt er weinig van als je op internet zoekt hè? Meer bij oudere kindjes.

4 jaar geleden

Yes hier ook! Hij heeft nu 4 tandjes boven een twee onder. Heel naar geluid. Helaas nog geen oplossing gevonden🤷‍♀️

4 jaar geleden

Reactie op Evmunster

Ja hier ook herkenbaar! Wat een naar geluid! 😅 Bij ons was het op het mome ...
Klopt inderdaad. Kon er weinig over vinden! Maar ik hoop dan dat het inderdaad tijdelijk is, haha. Ik lees al dat meer het een vreselijk geluid vinden 😁

4 jaar geleden

Hier ook! Wat fijn te horen dat hij niet de enige is🤣

4 jaar geleden

Ja hier ook!! Toen de twee boven en 2 onder door waren. Gaat vanzelf weer over. Is even wennen aan een nieuw gevoel daarna stopte het.

4 jaar geleden

Oww jeej ik weet waar ik mij op moet voorbereiden. Ik kan heel slecht tegen dit soort geluiden😳Mijn dochtertje heeft echt gewoon nog geen 1 tand.

4 jaar geleden

Bij ons is het nu helaas over gegaan op het knabbelen aan de bed rand😂

4 jaar geleden

Hier heb ik ook en mannetje van net 10 maand met 4 boventandjes en 2 ondertandjes. Dit doet hij al 2 weken. En bijt ook op alles wat los en vast zit. Had begrepen dat er dan nog meer tandjes aan kunnen komen. En nu zag ik dat hij nog eens 2 boventandjes erbij krijgt. 😅

4 jaar geleden

Reactie op Sammy Jones

Oww jeej ik weet waar ik mij op moet voorbereiden. Ik kan heel slecht tegen ...
Ik weet dit nog heel goed van mijn nichtje. Bij het idee krijg ik al weer de rillingen. Vreselijk dat geluid. Onze dochter ook 10 maanden en nog geen een tand.

4 jaar geleden

Onze kleine meid (22-10) heeft 4 voortandjes en 2 zijtanden die uitkomen. Dat knarsen doet zij ook en tegenwoordig ook aan de marmeren eettafel😖😳 We zeggen steeds nee, down snel een hap eten erin of geven haar een bijtring. Meestal stopt ze dan wel, maar het is steeds wel weer even herhalen🤪

4 jaar geleden

Reactie op Tijntje

Bij ons is het nu helaas over gegaan op het knabbelen aan de bed rand😂
Oh oh 😅

4 jaar geleden

Reactie op Oktobermama19

Hier heb ik ook en mannetje van net 10 maand met 4 boventandjes en 2 ondert ...
Zo, dat gaat hard 😮 heeft hier dus wel 3 maand geduurd na de eerste ondertanden voordat de boventanden doorkwamen. Ben benieuwd hoe snel de rest gaat!

4 jaar geleden

Ja herkenbaar, ook 10mnd 2 onder- en 4 boventandjes en regelmatig aan het knarsen. Geef haar dan iets om op te bijten of te eten.

4 jaar geleden

Mijn zoontje is 11 maanden en hij heeft 4 onder tanden en 3 boven tanden en hij knarst al een 2 maand lang en elke keer wanneer hij begint geef ik hem zijn bijtring of baby chips. Kan der zo niet tegen, en dacht vorig werk echt eindelijk vase is voorbij want hij knarst paar dagen niet en ja hoor hoorde hem weer😭