32 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op Memmievan
Aerosleep topper over het matrasje😄
Mijn kleintje slaapt vanaf 2 maanden op buik, ze slaapt anders gewoon niet dus destijds aan toegegeven. Heeft altijd goed geslapen en sindskort ook op aerosleep matras en topper. Wat mij geholpen heeft is haar testen... wat doet ze als ik haar op haar neus leg, of iets voor haar neus zet of knuffeltje haar neus bedekt... ze reageerde altijd goed en zocht zelf een positie om goed te kunnen ademen. Dat stelde mij gerust
4 jaar geleden
Me oudste zoon was ook een buikslaper. Ik vond het op het begin ook een beetje eng, maar dat was echt Hoe hij wou slapen!
Als je echt bang ben of bezorgt dan kan je opgerolde deken onder haar hoeslaken doen, waardoor ze niet steeds kan draaien.
Maar ik zou het toch nog even aankijken.
4 jaar geleden
Hi !
Ik zat met hetzelfde probleem, ons zoontje is 7maanden en wil ineens niets liever als op zn buik slapen! Dit hebben wij heel lang proberen tegen te houden en ook bij het bureau om tips gevraagd.
Zij vertelde dat je kunt proberen een lakentje strak over ze heen te trekke, dit heeft eventjes geholpen tot hij erachter kwam hoe hij zich er toch onder uit winkelt...
We hebben ons erbij neergelegd dat dit nu eenmaal zijn slaaphouding is en hebben dan ook aerosleep. We hebben een babyfoon met scherm dus afentoe kijk ik daar eventjes op voor geruststelling
4 jaar geleden
Mijn dochter van 7 maanden rolde ook ineens om in bed en lag ook op haar buik te slapen. Wij hebben een aerosleep matrasje voor in haar bed, dat stelt me gerust.
4 jaar geleden
Als je baby overdag om kan rollen, kan dit dus ook snachts. Ik zou geen 1 dekentje of lakentje of Wat dan ook doen. Onze baby is nu ook 7 maanden en dit trekt ze er af en kan er dan in verstrikt raken. Fenna gaat het hele bedje door, de ene keer ligt ze rechts bovenin op haar buik en dan weer onderin op haar rug.
4 jaar geleden
Reactie op Spartazonder
Mijn dochter van 7 maanden rolde ook ineens om in bed en lag ook op haar bu ...
Hier nog een actieve baby in bed. Rol en draait alle kanten in. Wij hebben ook een Aerosleep matras (je kunt overigens ook gewoon alleen de topper kopen). Heb zelf geprobeerd dat je hier prima doorheen kunt ademen, dus mijn onrust is weg. Let wel op dat je er een dunne jersey hoeslaken of een speciaal Aerosleephoeslaken bij gebruikt.
4 jaar geleden
Hier ook ... miley rolt in de nacht nu ook alle kanten op 🥴 in het begin vond ik dat ook wel even spannend maar bedacht mij dat mijn andere dochter dit ook rond deze tijd deed.... En misschien een babyfoon met camera .... ik vind het ideaal als je dan wat hoort of je word zelf in de nacht wakker omdat je ineens zorgen hebt om je kleintje , dan kun je zo ff spieken 😁 succes 😊
4 jaar geleden
Hoi ik heb de zelfde probleem hoe kan ik dat verkomen ikvind het eng. Ik wert plotseling wakker snachts en toen ik me zoontje op zijn buik zag ging ik hem gelijk omdraaien maar ja daarna wordhij wakkrr en slsspt niet meer terug ongeveer 1 uurnacht tot 5 uur daarna gaatdie drinken en den valt die wel in slssp pff wel vermoeind in de nachtt als hij niet slsapt hij i s 7 maanden 12 dage
4 jaar geleden
Reactie op BBB92
Als je baby overdag om kan rollen, kan dit dus ook snachts. Ik zou geen 1 d ...
Hi bschop, ja bij ons echt precies hetzelfde haha. Ik heb ook het ook nog geprobeerd met een lakentje. Die heb ik snel weer weggehaald. Ik laat haar nu maar gewoon gaan en zie dat ze sterk genoeg is om te kunnen draaien met haar hoofd als ze geen lucht krijgt. Maar ik vind het ook eng. Moet me er echt overheen zetten en accepteren dat ze het kan. Gelukkig hebben we een babyphone met scherm. Maar vaak is ze uit beeld vanwege het klokje rond draaien😅
4 jaar geleden
Reactie op Sammy Jones
Hi bschop, ja bij ons echt precies hetzelfde haha. Ik heb ook het ook nog g ...
Ja hier hetzelfde haha. Slaap de hele nacht in het felle licht van de camera naast me met het geluid op.maximaal zodat ik het in ieder geval hoor als ze in moeilijkheden zou komen. Maar tot nu toe gaat alles goed.
4 jaar geleden
Dank voor al jullie reacties. Dat het zo herkenbaar is, stelt me ook wel gerust. Ze heeft laatst bijna de hele nacht op haar buik geslapen. Ik heb gezien daar ze ook ergens in de nacht weer op haar zij lag. Dus ze kan in elk geval omdraaien als ze dat wil. Ik heb haar nu teruggelegd op haar eigen kamer. Ik moet er maar gewoon aan wennen. Dat gaat al iets beter🙂.
4 jaar geleden
Mijn dochter is bijna 8 maanden en slaapt ook al een paar weken op haar buik. Eerste keer dat ik het zag kreeg ik zowat een hartstilstand en heb ik haar snel op haar rug gedraaid. Maar toen was ze dus de rest van de nacht wakker 😣 Laat haar nu maar gaan maar het zit me toch niet helemaal lekker. Gezien de verhalen over wiegendood.
4 jaar geleden
Mijn zoontje doet dit ook ineens sinds 7 maanden. Er kan niks gebeuren. Ze zijn sterk genoeg om hen gezichtje te draaien. Ik herken je gevoel en angst wel. Ik had dit ook toen ik mijn zoontje zo zag liggen. Het stelde me gerust na overleg met de fysio en toen ik zag dat mijn zoontje zijn gezichtje zelf goed draaide.
4 jaar geleden
Onze zoon is nu bijna 8 maanden en draait ook ineens naar zijn buik! Ook op de opvang keken ze even raar op.
Maar ik zou me geen zorgen maken, ze zijn op die leeftijd sterk genoeg om hun hoofd op te tillen. Over de matras hebben wij een luchtdoorlatende beschermer, waar ze ook rustig doorheen kunnen ademen.