22 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb het alleen in het begin gehad heel erg en rond 20 weken iets maar vrij kort last van gehad vond het minder pijnlijk als in het begin als je op je zij gaat liggen word het dan niet iets minder ?
5 jaar geleden
Reactie op fvdl
Zit hele dag op mn werk en liggen of een warme kruik is dan lastig, haha. G ...
Volgens mij word een warme kruik tegen je buik afgeraden omdat je kleine de tempratuur nog niet regelen net als een warm bad. Misschien is in een anderw houding zitten iets verlichtend ? Of even een rondje lopen ?
5 jaar geleden
Ja ik heb wel last van bandenpijn! Ben 19,5 week zwanger. Ik moet zeggen dat een warme kruik en een bad nemen wel helpen. Ook op je linkerzijde liggen is dan prettig
5 jaar geleden
Hier nog weinig last gehad, pas een keer of 2.
Ik slik sowieso meerdere keren per week extra calcium/magnesium tabletten. Dit werkt zeer goed.
Magnesium ontspant de spieren. Wordt vaak ook bij algemene spierkramp gebruikt en werkt dus ook bandenpijn tegen 😊 en verder ook een warme kruik als het toch op komt.
5 jaar geleden
Pfff ja hier ook, vandaag gewerkt, eenmaal klaar voelde.het alsof mn buik op de grond hing. Zwaar en pijnlijk bij de banden. 19+4 weken :)
5 jaar geleden
Reactie op lucie.1987!
Hier nog weinig last gehad, pas een keer of 2.
Ik slik sowieso meerdere ker ...
Schijnt dat baby’s met de bevalling een moeilijkere start hebben met moeders die magnesium gebruiken. Gisteravond gehoord op zwangerfit van een aanstaande moeder die op de ok werkt.
5 jaar geleden
Dat over die moeilijke start na gebruik van magnesium.. waar is dat op gebaseerd dan? Heb daar nog nooit van gehoord!
Werk al jaren in voedingssupplementen branche en dit is echt nieuw voor mij..
Magnesium is een essentiële stof voor ieder mens en bijna iedereen heeft zonder dit te weten een (licht) tekort.
Dus ben erg benieuwd waar dit verhaal vandaan komt :)
5 jaar geleden
Reactie op Pluisje
Ik heb ook zo'n last van kuitkrampen. Net als bij mijn vorige zwangerschap. ...
1ste zwangerschap geen last gehad. 2de zwangerschap bij week 34 bijna elke nacht met pijnlijke kuitkrampen wakker geworden. Las over de bloedsomloop, maar t deed zo pijn dat k het gevoel had dat niets hielp. Wel ging ik lopen en had k een kruik er tegen aan gezey. Pijn trok toen wel beetje weg....
5 jaar geleden
Reactie op lucie.1987!
Dat over die moeilijke start na gebruik van magnesium.. waar is dat op geba ...
Ik ook een te kort. Waar het op gebaseerd is geen idee maar die vrouw heeft al meerdere kindjes op de wereld geholpen met de gyn en De meesten met moeilijke start hadden de moeders magnesium gebruikt. Sinds ik bezig ben zwanger te raken nu 2jr terug. Ben ik gestopt omdat ik via iui genoeg medicijnen binnen kreeg en ik de magnesium vrijwillig heb laten staan. Is een advies/waarschuwing en wat je er mee doet is je eigen keuze. 😉
5 jaar geleden
Reactie op Shimla82
21 weken en zwanger van nr 3. Heel veel last van bekkens bij te lang zitten ...
Ik ook 3de kindje op komst 😍 maar ben nu 23 weken en enorme pijn moet nu vanaf morgen naar kine voor mijn bekken , en mijn jongste kindje is 10 maand dus moeilijk voor te rusten maja komt wel goed 😜
5 jaar geleden
Afgelopen zaterdag dagje ziekenhuis gehad. Helse pijn rechts onder in de buik... is dit dan bandenpijn dacht ik... maar ik kon niets... na veel onderzoeken... kwamen ze erachter dat mijn eierstok misschien wat in de verdrukking zit door de groei (geen bandenpijn dus, en ook geen blindedarmontsteking waar ik zelf bang voor was....)
Een voordeel van die hele dag. Veel mogen kijken naar de baby... en zelfs beelden mee gekregen van de MRI. Zie de foto
5 jaar geleden
Reactie op Happylife87
Afgelopen zaterdag dagje ziekenhuis gehad. Helse pijn rechts onder in de bu ...
Hoe voelt die pijn? Want ik heb al een aantal dagen pijn rechts onder in mijn buik en vooral als ik sta. Als ik zit is het te doen maar als ik sta kan ik soms wel huilen van de pijn... ik dacht dat het me banden waren maar nu ik dit lees ga ik twijfelen! Morgen een afspraak int ziekenhuis, controle afspraak 24 weken. Hoe ver ben jij nu?
5 jaar geleden
@sasha o, nou ik kon juist niet zitten. Alleen maar liggen. Zodra ik mijn rechterbeen gebruikte verging ik....
Auto rijden (of mee rijden) was ook hels.
Ik moest ook echt overeind geholpen worden door manlief. Kon niets... daarom toch via VK naar het zkh. En bloeduitslagen waren dus wel wat verhoogd waardoor ze dachten aan blindedarm.
Nu is de pijn er met vlagen nog. Gelukkig niet meer zo heftig als zaterdag.