6 Reacties

2 jaar geleden

Ik had in ieder geval contact opgenomen met de psz en dit bespreekbaar gemaakt

2 jaar geleden

Ik zou het even vragen aan de leidster van de groep wat er is voor gevallen en mocht het verhaal inderdaad zo zijn als je zoontje heeft gezegd zou ik even aan haar vragen of ze dat normaal vind…. Kan zijn dat het natuurlijk zonder opzet is gebeurd meer in heetst van de strijd en verkeerd vastpakken maar vind het niet kunnen dat ze dan zelf niet even naar je toe is gekomen met het ophalen van sorry maar dit en dit is gebeurd.

2 jaar geleden

Inderdaad de juf even aanspreken hierover, ongeacht wat zij zegt zou ik het wel melden bij het hoofdkantoor want jou zoontje zegt dit niet zomaar.

2 jaar geleden

Reactie op Babymama-1998

Inderdaad de juf even aanspreken hierover, ongeacht wat zij zegt zou ik het ...
Mwah, daar zou ik ook niet meteen vanuit gaan, peuters hebben soms een rijke fantasie, rare verhalen en halen snel dingen door elkaar. Kan best dat hij bijvoorbeeld bij het verschonen bijna van de commode afdonderde en de leidster hem snel heeft vastgegrepen. Maar ik zou het zeker even bespreken! Afhankelijk van het gevoel bij het gesprek, zou ik dan bepalen of er verdere stappen nodig zijn.

2 jaar geleden

Reactie op Meringue04

Mwah, daar zou ik ook niet meteen vanuit gaan, peuters hebben soms een rijk ...
Hij kan inderdaad bijna gevallen zijn en dan snel vast gepakt om het te voorkomen maar dan zeg je als leidsters zo iets wel. Op het moment dat er iets gebeurd is wat niet door de beugel kan dan houd een leidster haar mond daar over dicht zodat ze haar baan en/of klant niet verliest. Ik heb zelf 2 jaar stage gelopen bij een kinderdagopvang waar elke dag wel iets gebeurde wat gewoon echt niet goed is. Zelfs een keer een kindje blauw aangelopen met het eten van een stukje appel toen de groepsleidster dat kindje een stuk gaf en gewoon weg liep. Dat is aan het eind van de dag niet aan de ouders verteld, er is niet gebeld op dat moment om het te melden en de baas van het kinderdagverblijf wist er ook niks van af…. Een leidster kan dingen ontkennen en een kind kan dingen overdrijven maar als jij zelf het gevoel hebt dat het niet goed is dan zou ik het zeker bespreken en melden.

2 jaar geleden

Ik zou het gewoon bespreken met de leidster. Voor hetzelfde geld heeft hij zich net gestoten en had de leidster hem daar later vastgepakt toen hij een schone luier moest. Als het vaker gebeurd is het wat anders. En anders hebben ze dan nu een flinke waarschuwing gehad en weten ze dat jij er op let. En dat hij het vertelt