7 Reacties

3 jaar geleden

Hoi ik ben deze voor mijn dochter gekocht :https://www.bol.com/nl/p/siliconen-baby-placemat-2-in1-antislip-babybord-vaatwasserbestendig-koe-roze/9300000000791266?referrer=socialshare_pdp_androidapp

3 jaar geleden

Wij hebben de twist shake! Deze leggen wij op tafel. Het plateautje van de tripp trapp hebben wij eraf. Zit ze gewoon mee aan tafel te eten. Blijft goed aan tafel 'plakken'. Ik vind het ideaal 馃槉

3 jaar geleden

Ik heb niet veel ervaring met "plakkende bordjes" maar wil graag mijn ervaring met je delen. Mijn dochter gooide alles van plateau inclusief eten als ze klaar was met eten. Ook klevende bordjes bleven dan echt niet zitten en ik heb toen servies gepakt. Dus gewoon een porcelein zwaar bord 馃檲 Gezegd dat ze voorzichtig moest zijn en nu 3 maanden later is er nog geeneen gesneuveld. Kringloop winkel was nog niet open, anders had ik daar bordjes gehaald voor als je je eigen borden nog niet beu bent.馃槈 Het zal wel indrukwekkend zijn als het namelijk wel op de kapot op de grond beland. We zijn nu ook van plastic bekers af gestapt en hebben van die schattige oude koffiekopjes van oma gekregen. Deze zet ze ook rustig neer. Ik stond perplex dat ze door heeft dat ze rustiger met service doet ten opzichte van plastic of silicone. Wie weet is het een idee voor jouw dochter.

3 jaar geleden

Wij leggen er gewoon elke avond een containerzak onder hahaha

3 jaar geleden

Twistshake is erg handig! Moeten ze het silliconen placemet ding wel laten liggen haha, maar ik heb er goede ervaringen mee

3 jaar geleden

Wij hebben een siliconen bord van Done by Deer. Mijn zoon gaat er net zo lang aan trekken tot hij hem los krijgt. Geen succes helaas

3 jaar geleden

Reactie op Linda13

Ik heb niet veel ervaring met "plakkende bordjes" maar wil graag mijn ervar ...
Goede tip!