26 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Meroleyn

Borstvoeding gaat hier prima, maar mijn dochter (10 weken) weigert nog alti ...
Ons dochter weigert inderdaad ook de fles. Bied hem nu dagelijks op een vast moment aan. In het begin doet zij altijd wat onwennig maar als zij eenmaal begint te drinken drinkt ze hem leeg. Wij gebruiken de avent naturel. Alleen van mij pakt zij inderdaad ook nog steeds niet de fles. Maar ben al blij dat ze het wel wilt aannemen. Dan weet ik dat het straks ook goed gaat als ik weer ga werken

4 jaar geleden

Reactie op Margits

Ik heb het boek ‘Buskruit met Muisjes’ al leidraad gebruikt, vond ik fijn w ...
Same here! Tweede kindje is nu 12 weken en doet het net als de eerste heel goed op het schema van buskruit met muisjes. Vergt wel wat discipline, maar je krijgt er een regelmaat en een goede nachtrust voor terug. Bij ons tenminste, ieder kindje is natuurlijk anders

4 jaar geleden

Mijn dochtertje krijgt enkel bv maar veel meer dan dat ik hier lees 🙈 ze vraagt om de 2à3u en op vraag. En s nachts laat ze er 3à4u tussen, dus geen hele nachten nog dat ik kon slapen 🙈 hebben ze dan niet te weinig door 6 voedingen op een dag te krijgen? Ik had gelezen dat zon klein kindje minstens 8 voedingen moet binnen krijgen en liefst tussen de 10à12/dag. Mijn dochter is nu 10weken trouwens ❤

4 jaar geleden

Reactie op Tatjana_x

Mijn dochtertje krijgt enkel bv maar veel meer dan dat ik hier lees 🙈 ze v ...
Mijn kindje nu 13 weken maar groeit als kool dus blijkbaar is mijn productie dusdanig goed dat ze met 5 à 6 voedingen voldoende heeft. Ik/we zijn er in ieder geval tevreden over 😬

4 jaar geleden

Reactie op Tatjana_x

Mijn dochtertje krijgt enkel bv maar veel meer dan dat ik hier lees 🙈 ze v ...
Mijn dochter dronk ook elke 2-3h, maar sinds 2 weken slaapt ze wel door snachts ( laatste voeding 1900, wordt wakker 0430 en 0800) dus er is hoop 😁

4 jaar geleden

Reactie op PandorQa

Mijn dochter dronk ook elke 2-3h, maar sinds 2 weken slaapt ze wel door sna ...
Bij mij is het nu nog anders geworden 🙈 nu is ze 13 weken en ze drinkt om de 30/60min 🙈 zo al een week en in de nacht om de 1/2uur heel vermoeiend. + ze weigert de linkse borst... wilt enkel rechts, heb dan schrik dat er niet genoeg uit komt ermee dat ze zo snel terug vraagt..