209 Reacties

5 jaar geleden

Reactie op Oem Sarah

Aach meid het rommel wel en wat hardebuik maar de rest niks
Ja hopelijk gebeurd er alsnog wat.. Ze zeiden bij mij dat ik gewoon mag afwachten en niet perse al ingeleid hoef te worden zolang ik de baby goed blijf voelen en dat doe ik zeker. Ben echt benieuwd wanneer dit ophoud en de bevalling eindelijk kan beginnen.

5 jaar geleden

Reactie op Foxy87

Spannend. Wachten duurt lang. Zelf ook al meer dan 40 weken dan denk je ie ...
Haha hetzelfde hier! Zwanger van de eerste en een hele gemakkelijke/fijne zwangerschap gehad. Vandaag 40 weken, maar sinds begin deze week ook steeds minder zin dingen te ondernemen... Veel dingen kosten een hoop energie. Blij om te lezen dat het niet aan mij ligt en dat ik me niet ‘aanstel’ haha!

5 jaar geleden

Gisteren 40 weken zwanger, 1-2cm ontsluiting dus ben ik gestript. Vannacht om 1.45uur wakker door steken in mijn buik, zouden dit dan weeën zijn? Het bleef aanhouden en werd steeds regelmatiger. Zelfs binnen de 5 minuten. Verloskundige gebeld na 1,5 uur. Die kwam een uur later maar constateerde helaas geen extra ontsluiting... het is een reactie op het strippen maar wil verder niks zeggen. Pfff balen was dat! Hele dag is het zo door gegaan tot ongeveer nu, dus 12 uur. Nu helemaal geen weeën meer🥺 Wat een onzekere periode... afwachten maar weer. Mensen die dit herkennen?

5 jaar geleden

Reactie op Francis-frits

Gisteren 40 weken zwanger, 1-2cm ontsluiting dus ben ik gestript. Vannacht ...
Oh herken dit zo erg!! Bij mij begon het maandag al... en ook naar het ziekenhuis geweest, omdat ik daar onder controle sta. Maar niet voldoende ontsluiting. Ondertussen zit je met je dikke buik, die om de 5 min hard word. Gisteravond ipv de harde buiken en weeën enorme buikpijn onderin mn buik... dus het is enorm aan het rommelen, maar gewoon die frustratie... dat het niet door pakt...snap je gewoon helemaal!!

5 jaar geleden

Reactie op Marina247

Oh herken dit zo erg!! Bij mij begon het maandag al... en ook naar het ziek ...
Straks kijken we erop terug en viel het allemaal mee. Maar voor nu is het gewoon echt onzeker. Wat doe je tot de bevalling echt begint?

5 jaar geleden

Reactie op Francis-frits

Straks kijken we erop terug en viel het allemaal mee. Maar voor nu is het g ...
Nou idd, straks vinden we het meevallen en zijn we het helemaal vergeten hahah. Ik kan niet zoveel meer door bekkeninstabiliteit. Dus ik vermaak me met wat kleine huishoudelijke klusjes en tv kijken en jij?

5 jaar geleden

Reactie op Marina247

Nou idd, straks vinden we het meevallen en zijn we het helemaal vergeten ha ...
oké! Ja als ik geen steken meer in mijn buik heb, of weeën kan ik wel weer met de hond wandelen. Verder hetzelfde wat kleine dingen en tv/Netflix... saai nu en iedereen maar zeggen dat je moet genieten.

5 jaar geleden

Pffff baby waar blijf je... 😥. Inmiddels 41+5. Vanmiddag naar gynaecoloog voor controle. Van 3:00 tot 6:00 weeen gehad, daarna weer stil. Ik vrees dat t niet meer vanzelf gaat gebeuren. Anders waarschijnlijk maandag inleiding 😞.

5 jaar geleden

Reactie op oum Mohammed

Pffff baby waar blijf je... 😥. Inmiddels 41+5. Vanmiddag naar gynaecoloog ...
He balen, dat het niet door wil zetten! Hopelijk zal je babytje toch nog dit weekend van zich laten horen!

5 jaar geleden

Reactie op Marina247

He balen, dat het niet door wil zetten! Hopelijk zal je babytje toch nog di ...
Ja ik hooooop het zo.. ❤️

5 jaar geleden

Reactie op oum Mohammed

Ja ik hooooop het zo.. ❤️
Help het je hopen. Wij hebben inleiding gehad, het viel mij alles mee!! . En na 24 uur gisteren onze mooie dochter Rachel geboren. Sterkte met de laatste loodjes!!!

5 jaar geleden

Reactie op MoedertjeZ

Help het je hopen. Wij hebben inleiding gehad, het viel mij alles mee!! . E ...
Gefeliciteerd, dat heb je mooi erop zitten!! Nu lekker genieten ervan.. En dank je wel! Heb je de weeen zelf opgevangen of een ruggenprik gekregen? Ik heb begrepen dat de weeen vele malen heftiger komen.

5 jaar geleden

Reactie op oum Mohammed

Gefeliciteerd, dat heb je mooi erop zitten!! Nu lekker genieten ervan.. En ...
Zo lang mogelijk zelf opgevangen, de laatste anderhalf uur ruggenprik. Het was niet vol te houden. Maar al met al. Het is zo iets moois om mee te maken!!

5 jaar geleden

Reactie op MoedertjeZ

Zo lang mogelijk zelf opgevangen, de laatste anderhalf uur ruggenprik. Het ...
Ja je hebt gelijk.. alleen door oververmoeidheid en non stop ziek zijn deze zwangerschap loop ik een beetje met lood in mijn schoenen “kan ik dit nog wel aan, etc”. We gaan t zien..

5 jaar geleden

Reactie op oum Mohammed

Ja je hebt gelijk.. alleen door oververmoeidheid en non stop ziek zijn deze ...
Hoe gaat het met jou ? Ben morgen 42 en in middels 2x gestript ook niet geholpen heb 1/2 ontsluiting morgen afspraak bij zh

5 jaar geleden

Reactie op Oem Sarah

Hoe gaat het met jou ? Ben morgen 42 en in middels 2x gestript ook niet ...
Hier hetzelfde nog, ook morgen 42 weken. Ze hebben nog steeds niet kunnen strippen. Morgen ook naar het ziekenhuis voor ctg enzo en dan maandag afspraak om ingeleid te worden.

5 jaar geleden

Reactie op oum Mohammed

Hier hetzelfde nog, ook morgen 42 weken. Ze hebben nog steeds niet kunnen s ...
Hoe gaat het met jou sis , ik ben vandaag bevallen was ook vandaag naar zh voor controle toen zeiden ze ja hebt 4 cm ontsluiting je kan nu ingeleid worden om 11 hadden ze vliezen gebreken en om 1uur had ik mijn prinsje in mijn armen was wel heftig die persweeen maar goed elhamdolillah, mog Allah een makkelijke en voorspoedig bevalling geven

5 jaar geleden

Reactie op Oem Sarah

Hoe gaat het met jou sis , ik ben vandaag bevallen was ook vandaag naar zh ...
AlhamdoulliAllah wat goed om te horen! Je hebt echt een vlotte bevalling gehad ❤️. Gefeliciteerd! Nu kun je gaan bijkomen en genieten van je nieuwe wondertje.. ikzelf had gisteren mijn afspraak om ingeleid te worden. Om 9:15 kreeg ik een tablet voor ontsluiting. AlhamdoulliAllah was dat tabletje voldoende om de rest natuurlijk te mogen doen. Om 19:30 ben ik onverwachts bevallen in bad, uit het niets ging ik naar volledige ontsluiting. Ik vond het echt een bizarre ervaring om mee te maken.

5 jaar geleden

Reactie op oum Mohammed

AlhamdoulliAllah wat goed om te horen! Je hebt echt een vlotte bevalling ge ...
Mashaa Allah sis geniet van je wondertje

5 jaar geleden

vandaag 39 weken zwanger en dus de laatste loodjes, wij kunnen echt niet meer wachten tot onze kleine meid geboren word. "Klaagmodus aan" Maar blijkbaar is dat bij iedereen zo.. familie, vrienden, kennissen, collega's en de laatste groep: mensen die je nooit spreekt en nu appe of berichten sturen via Facebook hoe het gaat en of er al een baby is. Natuurlijk lief dat ze meeleven maar ik word er toch ook een beetje gek van, wij laten zelf wel weten als ze geboren is.🎀 "Klaagmodus uit" Sorry moest t even kwijt 🙈