209 Reacties
5 jaar geleden
Klaag momentje
Gisteravond mijn babyshower gehad
Echt top van lieve vrienden en familie die er waren alleen mijn schoonmoeder kon niet komen omdat het frietavond was 😱🤐😤
En dat terwijl mijn schoonzus er wel bij was en die is normaal ook op de frietavond aanwezig
5 jaar geleden
Reactie op Kruimel-24
Gister met (36 weken en 3 dagen) nieuwe groei en doorbloedings echo gehad, ...
Snap je gevoel van spanningen en angst wel denk ik. Ik ben gisteravond opgenomen in het ziekenhuis omdat ik vruchtwater verloor. Mijn uitgerekende datum is 29 oktober dus ik zit nog net niet aan de 34 weken. Dat was flink schrikken. Gelukkig geen weeën en alles goed met de baby en mijzelf, maar de spanning en angst dat het nu iedere dag kan komen is wel een dingetje. Kruimel veel succes en dat alles goed gaat met jou en de kleine. 😘
5 jaar geleden
Reactie op Annabelleke
Klaag momentje
Gisteravond mijn babyshower gehad
Echt top van lieve vrie ...
Huh wat een rare reden zeg 😅 apart
5 jaar geleden
Reactie op Veertje83
O wat spannend! Moet je nu dan ook in het zh blijven? Ik ben ook 29 okt. Ui ...
Ik mocht vanochtend weer naar huis. Met de baby en mijzelf is alles goed, het vruchtwater is helder en ik heb geen weeën. Ik moet nu wel dagelijks naar het ziekenhuis voor controles, maar verder is het afwachten. Hopen dat de baby nog een paar weken blijft zitten en het zo rustig blijft. Het is spannend, want je weet niet wanneer de bevalling start. Ik kan niets doen en moet rust houden, maar zolang het met de baby maar goed gaat (dat is het belangrijkste).
5 jaar geleden
Reactie op S-3
Ik mocht vanochtend weer naar huis. Met de baby en mijzelf is alles goed, h ...
Wat spannend zeg! Idd hopen dat de kleine nog even blijft zitten. Rustig aan doen en het balangrijkste is idd dat het goed blijft gaan met jullie kindje! Ik duim voor jullie! Succes met de laatste loodjes!
5 jaar geleden
Reactie op S-3
Ik mocht vanochtend weer naar huis. Met de baby en mijzelf is alles goed, h ...
Oeh spannend zeg!! Dat je nog maar een paar weekjes wachten mag...Zodat de kleine nog goed kan groeien!!
5 jaar geleden
Reactie op Kruimel-24
Gister met (36 weken en 3 dagen) nieuwe groei en doorbloedings echo gehad, ...
Wat spannend zeg!
5 jaar geleden
Reactie op Veertje83
Lig nu aan een monitor ff afwachten... Pfff vest spannend! Maar met de klei ...
Succes daar! Ik hoop voor je dat het allemaal goed is 🙏🏽
5 jaar geleden
Reactie op S-3
Oh wat balen die weeën. Hopen dat die weeënremmers goed aanslaan. You got t ...
De weeën remmers doen wel wat maar niet genoeg. Nu is het gewoon afwachten.... Zwaardere weeen remmers gaan ze niet geven, als die kleine man nu komt dan gaan we er voor....maar we hopen dat hij nog wel even blijft zitten. Het enige wat we kunnen doen is afwachten