209 Reacties

5 jaar geleden

Vandaag 40 weken , helaas nog teken van bevalling

5 jaar geleden

Reactie op Oem Sarah

Ik voel met je mee, blijft toch de magische datum dat je denkt de kleine in je armen te hebben🤰40.2 🙈

5 jaar geleden

Reactie op Oem Sarah

Hier ook 40 weken en nog niks. Wel harde buiken maar ja dat wil niks zeggen.

5 jaar geleden

Reactie op dilek

Wat een leuk toeval wij zijn ook 04-10 uitgerekend en ook wij wachten nog. ...
Jij al tekenen? Hier nog niks 💙

5 jaar geleden

Reactie op Annabelleke

Jij al tekenen? Hier nog niks 💙
Nee helaas hier ook nog niks😥💙

5 jaar geleden

Vandaag 40 weken🤰🏻. Al 4 x gestript Wel al een dikke 3 cm nu🙌🏻 die neemt niemand me meer af.. Gister heb ik acupunctuur gedaan om de bevalling op te wekken... ik merk dat ik meer ontspannende ben dan dat er iets gebeurd hahaha.... Morgen terug op controle en waarschijnlijk gaan ze me dit weekend de vliezen breken🥳

5 jaar geleden

Reactie op mamasimone

Vandaag 40 weken🤰🏻. Al 4 x gestript Wel al een dikke 3 cm nu🙌🏻 die ne ...
Superspannend! Succes ☺️

5 jaar geleden

Reactie op mamasimone

Vandaag 40 weken🤰🏻. Al 4 x gestript Wel al een dikke 3 cm nu🙌🏻 die ne ...
Wat spannend!! Veel succes!

5 jaar geleden

Spannend. Wachten duurt lang. Zelf ook al meer dan 40 weken dan denk je iedere ochtend gaat het dan vandaag gebeuren. Je kunt ook niet meer zoveel dingen ondernemen. In ieder geval ik vind dat lastig.

5 jaar geleden

Reactie op Foxy87

Spannend. Wachten duurt lang. Zelf ook al meer dan 40 weken dan denk je ie ...
Ik heb ook echt geen energie meer om nog iets te ondernemen of ver/veel te lopen 🙈 tot de 39,5 ging het redelijk goed om nog iets te doen, maar nu kom ik niet verder als de supermarkt Vandaag 40.5

5 jaar geleden

Hier 39+3 en ik denk ook elke morge "zou het voor vandaag zijn" 😁 Helaas hier ook nog niks en ik hoop zo deze keer niet ingeleid te moeten worden! Bij mijn dochter ingeleid op 41+3 en bevallen 42+1 😔

5 jaar geleden

Hier ook veel spanning.. Nu 38+5. Ben eigenlijk alleen maar verdrietige en moeier aan 't worden zo zwaar is het.. Mijn buik staat elke dag helemaal strak. Alsof tie zo zou scheuren. Iemand een idee hoe 't kan.. Ik kan r ook echt niet in prikken. Tis gewoon 1 keiharde bal... Van mij mag het kindje komen, anders ben ik uitgeput voordat de bevalling begint.

5 jaar geleden

Reactie op MoedertjeZ

Hier ook veel spanning.. Nu 38+5. Ben eigenlijk alleen maar verdrietige en ...
Lieve Corina T kan sowieso niet lang meer duren. Ik heb precies hetzelfde en ben nu 40 + 3. Ik lig de nachten standaard wakker, loop een beetje rond in huis. Staat uit het raam of op me telefoon. Maagzuur komt me oren uit. Buik staat zo strak dat mijn buikspier een soort zweepslag heeft. Dan weeen dan weer niet. Bekken instabiliteit waardoor ik om het half uur moet draaien in bed. Ben t lichamelijk en geestelijk echt zat en idd gewoon bang dat ik te zwak ga zijn straks. Maar hoe dan ook zullen we het moeten gaan doen en zullen we het ook doen. En ik denk maar T kan niet zo lang meer duren dan ben ik eindelijk weer mijzelf.

5 jaar geleden

Reactie op oum Mohammed

Lieve Corina T kan sowieso niet lang meer duren. Ik heb precies hetzelfde e ...
Ahh wat een lief berichtje.. We doen het voor het goede doel. Maar die zie je niet altijd meer he! We zijn sterker dan we denken. Laten we maar hopen dat onze baby's snel komen!!! Zulke gedachten houden je op de been. Al moet m'n lieve man dat wel ook elke x tegen me zeggen..

5 jaar geleden

Reactie op oum Mohammed

Lieve Corina T kan sowieso niet lang meer duren. Ik heb precies hetzelfde e ...
Meiden, wat fijn toch om jullie berichten te lezen! Hier nog 'maar' 38+5, en ook ik ben het echt zo zat! Weet niet hoe ik moet zitten of liggen, ook 's nachts niet. Heel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben! Succes allemaal met de laatste loodjes en succes met de bevalling!

5 jaar geleden

Reactie op Nanda80

Meiden, wat fijn toch om jullie berichten te lezen! Hier nog 'maar' 38+5, e ...
Ja hè! Dat dat je dan toch een beetje goed kan doen om idd te lezen dat je echt niet de enige bent die hier doorheen gaat. Veel succes allemaal en we can do this.. ben heel benieuwd naar de beval verhalen straks 💐

5 jaar geleden

vandaag precies 37 weken zwanger. slapen? he wat is dat? zooooo vervelend 😔 ik ben inmiddels in 2 weken tijd ook 3,5 kilo afgevallen.. terwijl ik toch genoeg eet en snaait 😂 hoe dan🤔

5 jaar geleden

Vandaag 40+2 gister voor de 6 e keer gestript🤭.. Ik heb meerdere verloskundigen de Een zegt we breken vrijdag je vliezen( vandaag dus) En de ander zei gisteren ik maak al Een afspraak bij de gyn voor komende woensdag! Ik heb gelukkig wel al een ruime 3 cm😍

5 jaar geleden

Ohh heerlijk ff klagen!!! Vandaag weer zn zware dag met alleen maar huilbuien. 38+2 ...verstop me liefst hele dag in bed maar gaat helaas niet met kind van 2. Klaar mee m Ze mag Komen,mijn buik is zo hard en gespannen .. nog ff💗

5 jaar geleden

Afgelopen maandag en donderdag gestript Met succes gisteren avond bevallen van een mooie jongen met 40.6 weken