209 Reacties

5 jaar geleden

Reactie op Nicole1989

Ohh heerlijk ff klagen!!! Vandaag weer zn zware dag met alleen maar huilbui ...
Hier nog een, een buik alsof ik iets verkeerd heb gegeten.. op de bank genesteld en al aardig wat tijd last van voorweeen. Kom maar hoor kleine!!!! 🤗🤗

5 jaar geleden

Reactie op fleur

Hier nog een, een buik alsof ik iets verkeerd heb gegeten.. op de bank gene ...
We kunnen het...nog ff! Als kan je lekker laten verwennen....kan niet wachten tot mijn man vanavond weer thuis is...

5 jaar geleden

Reactie op Nicole1989

We kunnen het...nog ff! Als kan je lekker laten verwennen....kan niet wacht ...
Wij kunnen het zeker💪 Oef.. ja dat moment van thuiskomen dat kan ik nu ook wel echt heel erg waarderen.

5 jaar geleden

Vandaag 41 weken en wat nu 😥 ?

5 jaar geleden

Reactie op Oem Sarah

Vandaag 41 weken en wat nu 😥 ?
Bidden dat ze uit zichzelf komt. Ik wordt zelf morgen gestript voor t eerst. Geen idee of t zal helpen. Ik hoop echt dat we niet ingeleid zullen worden in shaa Allah 🙊.

5 jaar geleden

Reactie op oum Mohammed

Bidden dat ze uit zichzelf komt. Ik wordt zelf morgen gestript voor t eerst ...
Heel veel succes Probeer je eigen te ontspannen tijdens het strippen En naar je lichaam luisteren daarna wat voor jou prettig is

5 jaar geleden

Reactie op oum Mohammed

Heel veel succes Probeer je eigen te ontspannen tijdens het strippen En naar je lichaam luisteren daarna wat voor jou prettig is

5 jaar geleden

Reactie op Annabelleke

Heel veel succes Probeer je eigen te ontspannen tijdens het strippen En n ...
Lief van je, dank je wel.. ik hoop dat het goed zal lopen allemaal. Voor ons allen..!

5 jaar geleden

Hier ook veel harde buiken , zo nu en dan voor weien maar daar blijft het bij😅 Kom maar kleine man ben nu 39 weken en 3 dagen ❤️💙

5 jaar geleden

Ja hier ook morgen word ik gestript ik hoop dat ie een effect heeft bij mijn tweede 3x gestript heeft niks gedaan

5 jaar geleden

Het is volle maan dames.. fingers crossed voor degene die er klaar voor/mee zijn. 😉

5 jaar geleden

Ook volle maan wil ons niet helpen.. .. Pffff. .. Ik wil geen inleiding deze keer!! !!

5 jaar geleden

Reactie op JokeBleys

Ook volle maan wil ons niet helpen.. .. Pffff. .. Ik wil geen inleiding d ...
Ik ookk niet.. Morgen afspraak gynaecoloog... Dus nog 1 dag de kans dat puk zelf komt.. Duimen maar...

5 jaar geleden

Reactie op JokeBleys

Ook volle maan wil ons niet helpen.. .. Pffff. .. Ik wil geen inleiding d ...
Hoe ver ben je

5 jaar geleden

Hier vandaag 40+ 5 .. woensdag naar de gyn😢 ik hoop niet dat ik weer tot 42 weken loop.. Ik heb wel al 3-4 cm ontsluiting maar helaas zet niks door.. Succes aan iedereen 🥰

5 jaar geleden

Reactie op oum Mohammed

He sis hoe gaat het ben vandaag 41 en 1 dag en gestript had 1 cm ontsluiting was rot gevoel tijdens strippen maar tot nu toe voel ik nog niks hoe is het bij jou ,

5 jaar geleden

Reactie op Oem Sarah

He sis hoe gaat het ben vandaag 41 en 1 dag en gestript had 1 cm ontsluiti ...
Helemaal niets 😂😂 ik had niet eens ontsluiting om te kunnen strippen. Had ik echt niet verwacht. Hoe voel jij je nu paar uur later????

5 jaar geleden

Reactie op Oem Sarah

Hoe ver ben je
Ik ben nu 40+1 dus nog wel tijd. Einde van de week bij gyn langs voor monitor. Normaal leiden ze hier in op 41+3 als er geen reden tot vroeger inleiden is. Was zo bij de dochter 🙂 ingeleid op 41+3 en bevallen op 42+1 😔😱

5 jaar geleden

Reactie op MoedertjeZ

Ik ookk niet.. Morgen afspraak gynaecoloog... Dus nog 1 dag de kans dat puk ...
Ik duim voor je mee!! !

5 jaar geleden

Reactie op oum Mohammed

Helemaal niets 😂😂 ik had niet eens ontsluiting om te kunnen strippen. Had ...
Aach meid het rommel wel en wat hardebuik maar de rest niks