5 Reacties

3 jaar geleden

Ik lees even mee, wij willen binnenkort ook een groter bed gaan kopen. En twijfel ook om een slaapzak te gebruiken of niet.

3 jaar geleden

Onze dochter slaapt al even in een eenpersoonsbed en zij doet precies hetzelfde. We hebben daarom voor de zekerheid altijd een extra dekentje aan het voeteneind liggen. Vanwege de zwangerschap ben ik toch meerdere keren per nacht wakker en dek ik haar weer toe.

3 jaar geleden

Mijn dochter slaapt nog in een ledikant maar al een half jaar niet meer met slaapzak maar met een dekentje, ze gooit hem meestal meteen af omdat ze er dan niet onder wil maar als ze eenmaal slaapt of het koud krijgt en ik kijk bij haar ligt ze er weer netjes onder.

3 jaar geleden

Hier doet onze dochter het ook met gevolg dat ze elke keer wakker word met dat ze het koud heeft, duurt nu al een half jaar. We doen der nu sokken aan en een flanellen pyjama of een joggingsstof pyjama. Werkt over het algemeen erg goed! Soms dek ik der toe maar vaak word ze er wakker van dus laat ik het zo

3 jaar geleden

Onze dochter slaapt sinds twee maanden in een peuterbed. Al vanaf de geboorte slaapt ze in een slaapzak en dat krijg ik haar (nog) niet afgeleerd. Ze heeft daarom nu een peuterslaapzak (maat 92/104-Hema). Stel als ze ooit uit haar bed zou komen, dat de zak nog groot genoeg is om erin te kunnen staan. Ze slaapt er vredig in en is nog nooit uit bed gekomen en/of gevallen. Met de aankomende wintermaanden hoef ik me daar niet druk om te maken :) Heel soms moet de deken ook nog op, maar dat is maar eenmalig haha.