15 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben 2 dochters van 6 en 4. Onze zoon is 7 maanden

4 jaar geleden

Ik heb twee kindjes maar zou wel een derde willen! Helaas is manlief nog niet erg mee 馃槃 Hier is de dochter 3jaar en 3 maanden en de zoon is bijna 8maanden nu. Ik zou gerust de natuur zijn gang willen laten gaan... Ik geef nog borstvoeding en momenteel nog steeds niet ongesteld geweest. Maar aangezien men man niet wil zal ik toch terug even aan de anticonceptie moeten 馃檭

4 jaar geleden

Reactie op Angela-81

Wij hebben 2 dochters van 6 en 4. Onze zoon is 7 maanden
Hey hey ah super leuk zeg! Ja wij zitten ook te denken aan een derde.. mijn jongste is nu 8 maanden . Hoe verdeel jij je tijd onder je kindjes?

4 jaar geleden

Reactie op JokeBleys

Ik heb twee kindjes maar zou wel een derde willen! Helaas is manlief nog ni ...
Ja snap het, onze jongste is nu ook 8 maanden en wij willen graag een derde kindje.. vind toch wel spannend aangezien er nog een baby thuis is haha! De oudste wordt bijna 5.. en wil hem niet buiten sluiten dus vind nog wel lastig, stel als er dan nog een baby bijkomt, hoe ga je hier dan mee om..

4 jaar geleden

Ik zou wel een derde willen, maar durf het nog niet aan. Heb een kind van bijna 4 en mn jongste is nu 8 maanden. Ik denk dat ik nog zeker een jaar wacht

4 jaar geleden

Wij hebben 3 kindjes. Oudste van 5 middelste 3 en jongste van bijna 8 maanden. Er zit 2,5 jaar tussen. We zitten te denken of we een 4e nemen :)

4 jaar geleden

Reactie op Driena

Hey hey ah super leuk zeg! Ja wij zitten ook te denken aan een derde.. mijn ...
Dat gaat goed hoor. Oudste speelt graag buiten of met vriendinnen. Middelste nu ook op school. Dat scheelt. Probeer wel heel bewust tijd voor allemaal apart te nemen ook. Ook al is het maar half uurtje

4 jaar geleden

Ha hier misschien nu zwanger van de tweede.. Nog niet getest.

4 jaar geleden

Ik zou het best willen maar vind het nu nog te vroeg. Oudste wordt in maart 4 en de jongste is 8 maanden.

4 jaar geleden

Reactie op PandorQa

Ah wat spannend! 馃槉

4 jaar geleden

Reactie op Ashleyaudree

Wij hebben 3 kindjes. Oudste van 5 middelste 3 en jongste van bijna 8 maand ...
Oh wauw wat super zeg! Mijn jongste is nu 8 maanden en de oudste 4.. vind het nog wel lastig als er nog een baby bijkomt maar alles went 馃

4 jaar geleden

Reactie op S-3

Ik zou het best willen maar vind het nu nog te vroeg. Oudste wordt in maart ...
Ik zit in dezelfde situatie.. de wens is erg groot bij ons, dus wie weet haha 馃榿

4 jaar geleden

Reactie op S-3

Ik zou het best willen maar vind het nu nog te vroeg. Oudste wordt in maart ...
Bijna 5 trouwens 馃槉

4 jaar geleden

Reactie op PandorQa

Oe... spannend! Zou ook graag voor een tweede gaan, maar nog niet ongesteld geweest 馃槵 (bijna 8 maanden volledige borstvoeding, sinds een maand van de avond en nachtvoeding af) Hoe snel was jij weer ongesteld? En meteen regelmatig?

4 jaar geleden

Reactie op JaquelineJansen

Oe... spannend! Zou ook graag voor een tweede gaan, maar nog niet ongesteld ...
Inderdaad spannend :) ik ben ook nog niet ongesteld geweest . Ook volledige borstvoeding. Maar dit betekent niet dat het onmogelijk is om zwanger te raken. Ahh ik zie het wel.