15 Reacties
4 jaar geleden
Ik heb twee kindjes maar zou wel een derde willen! Helaas is manlief nog niet erg mee 馃槃
Hier is de dochter 3jaar en 3 maanden en de zoon is bijna 8maanden nu. Ik zou gerust de natuur zijn gang willen laten gaan... Ik geef nog borstvoeding en momenteel nog steeds niet ongesteld geweest. Maar aangezien men man niet wil zal ik toch terug even aan de anticonceptie moeten 馃檭
4 jaar geleden
Reactie op JokeBleys
Ik heb twee kindjes maar zou wel een derde willen! Helaas is manlief nog ni ...
Ja snap het, onze jongste is nu ook 8 maanden en wij willen graag een derde kindje.. vind toch wel spannend aangezien er nog een baby thuis is haha! De oudste wordt bijna 5.. en wil hem niet buiten sluiten dus vind nog wel lastig, stel als er dan nog een baby bijkomt, hoe ga je hier dan mee om..
4 jaar geleden
Ik zou wel een derde willen, maar durf het nog niet aan. Heb een kind van bijna 4 en mn jongste is nu 8 maanden. Ik denk dat ik nog zeker een jaar wacht
4 jaar geleden
Wij hebben 3 kindjes. Oudste van 5 middelste 3 en jongste van bijna 8 maanden. Er zit 2,5 jaar tussen. We zitten te denken of we een 4e nemen :)
4 jaar geleden
Reactie op Driena
Hey hey ah super leuk zeg! Ja wij zitten ook te denken aan een derde.. mijn ...
Dat gaat goed hoor. Oudste speelt graag buiten of met vriendinnen. Middelste nu ook op school. Dat scheelt.
Probeer wel heel bewust tijd voor allemaal apart te nemen ook. Ook al is het maar half uurtje
4 jaar geleden
Reactie op PandorQa
Ha hier misschien nu zwanger van de tweede.. Nog niet getest.
Oe... spannend! Zou ook graag voor een tweede gaan, maar nog niet ongesteld geweest 馃槵 (bijna 8 maanden volledige borstvoeding, sinds een maand van de avond en nachtvoeding af) Hoe snel was jij weer ongesteld? En meteen regelmatig?
4 jaar geleden
Reactie op JaquelineJansen
Oe... spannend! Zou ook graag voor een tweede gaan, maar nog niet ongesteld ...
Inderdaad spannend :) ik ben ook nog niet ongesteld geweest . Ook volledige borstvoeding. Maar dit betekent niet dat het onmogelijk is om zwanger te raken. Ahh ik zie het wel.