8 Reacties

3 jaar geleden

Ja, ik herken dit. Alleen was ze hier niet stil te krijgen

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Michellevk

Ja, ik herken dit. Alleen was ze hier niet stil te krijgen
Dat is minder leuk 馃槒

3 jaar geleden

Ik herken dit inderdaad. Soms heeft onze dochter het enkele nachten achter elkaar en dan weer een tijd niet. Meestal als we tegen haar praten wordt ze weer stil. Heel soms lijkt ze ons niet te horen. Ik gelezen dat dit na de eerste helft van de avond nachtangsten zijn die ze zich niet herinnernen in de ochtend en je ze beter niet wakker kunt maken.

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Meroleyn

Ik herken dit inderdaad. Soms heeft onze dochter het enkele nachten achter ...
Fijn dat het praten vaak helpt. Klopt ja, voor 12 uur zijn het vaak nachtangsten. Heb ik ook gelezen! Onze meid heeft het vaak na 12 uur, bijvoorbeeld om 2 en/of 4 uur. Daarom denk ik aan dromen. En jullie dan?

3 jaar geleden

Misschien een keer zoeken op nightterrors misschien herken je het dan. (Moeilijk te onderschijden van dromen) Onze dochter van 4 heeft ze ook al jaren. Ze heeft ze vooral op dagen dat ze veel prikkels heeft gehad of bij veranderingen. Ik ga gewoon bij haar zitten aai haar over de rug. Als ik haar wakker maak blijft ze de hele nacht spoken. Als haar er niet in stoor is het na max. 1 uur voorbij (zelden dat het zo lang duurt) heel vervelend voor de ouder maar zelf weten ze er niets van. Word steeds beter bij mijn dochter. Als ze ouder zijn kan je goed de doorspreken. Ik merk bij mijn dochter dat ze daardoor ook minder nightterrors heeft.

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Marijke1988

Misschien een keer zoeken op nightterrors misschien herken je het dan. (Moe ...
Dank voor je reactie! 馃檪 fijn om te lezen dat het beter wordt ook.

3 jaar geleden

Ja ik ken het ook af en toe krijg ik mij zoontje niet stil haal ik hem uit bed knuffel ik hem en dan is het meestal wel over soms word hij er gewoon klaarwkkr van en soms valt die nogal snel weer in slaap en soms weer niet heel afwisselend. Ik vind het soms ook spannend wat ik op dat moment moet gaan doen k kan door hem hard gegil en gehuil niet zo doet na denken wat ik op dat moment het beste kan doen rustigblijven gaat al helemaal niet. Hahha. Uit eindelijk is hij weer stil tot dat die in slaapvalt is het weer uren voorbij馃檲

3 jaar geleden

Herkenbaar. Soms blijft ze in het huilen 'hangen'. Dan pakken we haar even bij ons in bed. Glaasje water en of een klein verhaaltje en tot nu toe valt ze dan weer rustig in slaap.