25 Reacties

3 jaar geleden

Hallo Natascha, Ik adviseer iedereen die eczeem heeft altijd naar een homeopaat te gaan. Heb als kind zelf op mijn hele lichaam eczeem gehad en na homeopathiebehsndeling is het helemaal weg gegaan. Het wordt dan van binnenuit opgelost. Het is nog 2 keer terug geweest op een paar plekjes toen ik 10 en 21 was. Weer gegaan naar de homeopaat en weer helemaal van het eczeem af. Groet Melissa.

3 jaar geleden

Hallo, mijn zontje heeft ook eczeem. Wij onderhouden zijn huid met Avene xera calm a.d. het werk super goed! Als hij een beetje rood wordt. Dan doe je klein beetje hormoonzalf met de avene creme. Wacht niet tot hij helemaal onder zit. Wij smeren hem elke dag in. Wij baden hem max 5 min in law water (koud water). Succes mamas

3 jaar geleden

Super goed

3 jaar geleden

Onze dochter heeft dit ook heel erg gehad, wij gebruiken nu cerave bodylotion. Wat een uitkomst! Wij kregen ook een hormoonzalf voorgeschreven, niet gebruikt maar ik gebruikte cerave voor mijn psoriasis dus dacht waarom niet. Haar huidje is weer super zacht en geen eczeem te zien

3 jaar geleden

Wat ik nu al enige tijd gebruik is pure bio kokosolie. Voor een paar euro gekocht bij de AH. Iedere avond voor het slapen gaan smeer ik mijn dochter hiermee lekker in. Tot op heden werkt dit uitstekend en is het eczeem nagenoeg weg. Een natuurlijk product, kost weinig en kan geen kwijt. Had dit ergens gelezen dus dacht ik ga het eens proberen. Wellicht voor meerdere nog een optie om eens te proberen!