46 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Jmeijer1989

Het ging 1 maand goed tot vorige week we zijn weer helemaal bij voor af aan ...
Beetje appelmoes er doorheen

4 jaar geleden

Reactie op Linda13

Ik hield t niet meer tot 6maanden haha 🙈 Jolien is nu 5 maanden en we heb ...
Jaaaa wij doen ook de kleintjesmethode. Zo leuk! Zoon is nu 6 maanden en 2 weken. Dus net begonnen. Wel spannend af en toe maar het is ook heel leuk. Borstvoeding is nog wel hoofdvoeding voorlopig.

4 jaar geleden

Reactie op LonHol

Jaaaa wij doen ook de kleintjesmethode. Zo leuk! Zoon is nu 6 maanden en 2 ...
Oooh zo schattig 😍😍 wij beginnen ook benaa( ik durf haar wel al een stuk van ietd te geven eigenlijk)

4 jaar geleden

Reactie op LonHol

Jaaaa wij doen ook de kleintjesmethode. Zo leuk! Zoon is nu 6 maanden en 2 ...
Wat een leukerd! Zien hoe die kids dit gaan ontdekken is toch geweldig. Heb je misschien tips welke groente? Het lijkt wel of mijn kleine meid alleen zoet lekker vind en de groentes (nog) niet zo interessant.

4 jaar geleden

Reactie op Linda13

Wat een leukerd! Zien hoe die kids dit gaan ontdekken is toch geweldig. Heb ...
Ook geen zoete groenten zoals wortels en zoete aardappel? Beetgaar koken zodat er nog wel wat bite in blijft. Komkommer gaat hier ook heel goed. Ik probeer groenten uit het voedselintroductieschema van kleintjesmethode. Staat op internet

4 jaar geleden

Die van ons blijft alles lekker vinden en wilt alles wat papa en mama eten. Ze eet daarom ook lekker met de pot mee savonds en sochtends en smiddags kleine stukjes brood met klein laagje margarine of zout en suiker loze pindakaas. En ze begint te gillen als het niet snel genoeg gaat. Bij brood en avond eten en fruit hapje krijgt ze of lauwe thee of water.