16 Reacties

4 jaar geleden

Vaak eet mn zoontje wel met de pot mee! Als we bijvoorbeeld pasta of aardappels eten. Wij hebben nu beetje gelet op de kruiden qua eten. Als we iets eten wat hij absoluut niet kan eten. Heb ik altijd eten uit de diepvries wat ik extra heb gemaakt ( recepten genoeg op internet) rijst geven we maar heel af en toe omdat er veel vezels in zitten moet je kindje er langzaam aan wennen. Overigens geven wij heel af en toe ook een maaltijd potje van olvarit niks mis mee :)

4 jaar geleden

Hier maak ik soms een variant op ons eten maar dan zonder zout. Of ik maak wel iets apart. Ook rijst eet hij denk ik maar 1 keer per week omdat elke dag rijst niet goed is, vanwege arseen. Hij eet meestal zoete aardappel of aardappel met verschillende groentes en dan met af en toe een ei, tofu, tempeh, peulvruchten of een vleesvervanger zonder teveel zout .

4 jaar geleden

Reactie op Mommyofn

Hier maak ik soms een variant op ons eten maar dan zonder zout. Of ik maak ...
Oh ja, volkoren pasta eet hij ook!

4 jaar geleden

Mijn dochter eet echt alles. Wat ik haar niet zo veel geef zijn nog steeds melk producten en suiker.

4 jaar geleden

Hier eet hij vaak een potje rond 16.30 omdat hij echt al honger heeft. En dan met ons eet hij gewoon nog een keer mee. Alles wat wij eten. Nasi, pasta, aardappelen en groenten, maar ook gewoon een patatje op zn tijd.

4 jaar geleden

Onze dochter eet volledig mee. Ik let vooral op het zout en niet te extreem kruidig voor haar en anders maak ik een dezelfde portie met minder kruiden erin. Soms eet ze als een bouwvakker en soms eet ze bijna niks. Nu heeft ze net een periode gehad waar ze extreem dol is op rijst en kip, nu weer pasta en tomaten(saus).😂

4 jaar geleden

Hier eet ze ook gewoon van de pot mee al zon 2 maand. Ik kruid voor haar wel minder... Maar zout krijgt ze nu wel want zonder zout moet ze het ook niet hebben 😅 potjes moet zij zeker niet hebben 🙈

4 jaar geleden

Mijn zoontje van mijna 1 jaar eet haast niets wat ik ook maak het is alleen maar 3/4 lepeltjes wat hij eet meer niet heeft liever een fles of een boterham 😞 weet niet wat ik er aan kan doen iemand een tip ofzo want heb best veel geprobeerd maar hij weigert en gaat alleen maar gillen voor een flesje😢

4 jaar geleden

Hier eet ze ook lekker alles mee, bijvoorbeeld spaghetti met allerlei sauzen, chili con carne en risotto. Is nu precies 11 maanden.

4 jaar geleden

Thanks voor jullie reacties 🥰

4 jaar geleden

Onze dochter eet ook volledig mee, aardappels, groente, vlees, vis, pasta's, rijst. Noem maar op, alles vind ze tot nu toe lekker. Ideaal! Ik kook zonder zout, ook voor onszelf,alleen kruiden van bepaalde dingen doe ik wel en dan eet ze daar ook van mee.

4 jaar geleden

Reactie op semos

Mijn zoontje van mijna 1 jaar eet haast niets wat ik ook maak het is alleen ...
Wat bij ons hielp was het toetenpoetspakje geven. Kraakt lekker en is ze lang zoet mee. Zo was ze goed afgeleid en konden we ondertussen eten geven. Nu geen problemen meer. Eet ontzettend goed. Miss helpt t ook bij jullie. Succes !

4 jaar geleden

Reactie op Stephanie.charlene

Wat bij ons hielp was het toetenpoetspakje geven. Kraakt lekker en is ze l ...
Dankjewel k zal maar proberen ik hoop het want hij drinkt nog al Best veel flesvoeding nog😑

4 jaar geleden

Reactie op semos

Dankjewel k zal maar proberen ik hoop het want hij drinkt nog al Best veel ...
Wat is best veel? Hoeveel drinkt hij nog?

4 jaar geleden

Reactie op Tatjana_x

Wat is best veel? Hoeveel drinkt hij nog?
Ja 4/ soms 5 flesjes maar drinkt niet altijd alles leeg soms 500ml max en soms wel 800ml max hangt van de dag en van zijn behoefte af. Het verschilt wel vers melk wilt die niet in plaats van melk drinkt hij liever water dus voor het slapen gaan middagdutje drinkt hij de fles 180cc leeg en dan vanavond voor het slapen nog een papfles van 240 drinkt hij leeg en dan komt hij nog in de nacht 2 x en de ochtend ook nog een klein beetje maar nu 3 dagen snachts drinkt hij 1 x en dan maar 100cc hij begint nu wel wat meer te eten overdag ik geef zijn groente hap na het middag dutje dus rond half 3/3 uur want in de avond rond 5/6 wilt hij niet want hij drinkt papflesje rond 7 en gaat half 8 slapen en soms wilt ie wel rond 7 uur slapen hangt van het middag dutje af als hij weing heeft geslapen wilt die eerder na bed. Het gaat nu wel wat beter we hebben wel erg last van de kiezen vandaar dat hij liever wou drinken in plaats van eten😃 ben al blij dat hij een stukje van de nacht doorslaapt want hij wordt standaart tussen 2/4 snachts kant en klaar wakker wat erg vermoeiend is en wil dan pas rond half 6 sochtens weer slapen na dat die wat heeft gedronken 150cc max

4 jaar geleden

Reactie op Angela-81

Hier eet hij vaak een potje rond 16.30 omdat hij echt al honger heeft. En d ...
Grappig om te lezen, wij doen het precies hetzelfde😄