8 Reacties

2 jaar geleden

Gaat snel he馃槗 dochter kan ook fietsen op driewieler blijkbaar馃ぃ zag ineens foto van de opvang pas.. zat ze op een driewieler met iemand zelfs nog achter op haha. Wij hebben hier een loopfiets. Zodat ze haar balans goed kan oefenen. En het trappen kan ze dus blijkbaar al馃檲

2 jaar geleden

Wij hebben de eerste 2 jaar een loopfietsje gehad voor onze dochter. Eerst met 3 wielen en later met 2 wielen. Voor haar 2e verjaardag hebben we een fiets gekocht (12 inch) met zijwieltjes. Hier fietst ze volop mee rond. Echt leuk! 馃グ

2 jaar geleden

Wij zijn iets trager dan Nicolleke. Onze dochter wordt ook in oktober 3 en krijgt dan deze voor haar verjaardag (gekocht op Marktplaats). Ze heeft ook al ruim een jaar een driewieler met laadbak waarop ze graag fietst (maar ik wil hem liever niet mee naar buiten omdat ze het altijd best snel zat is en dan moet ik dat zware ding sjouwen 馃槀). Loopfietsen wil ze helaas niet, was wel goed geweest voor haar balans.

2 jaar geleden

Reactie op Nicolleke

Wij hebben de eerste 2 jaar een loopfietsje gehad voor onze dochter. Eerst ...
Wanneer waren jullie begonnen met een loopfiets met twee wielen? Zoals ik net al schreef wil onze dochter daar echt niet aan, maar denk dat we misschien ook iets te laat ermee zijn begonnen. Bij de tweede nog maar eens proberen, maar dan misschien wat vroeger.

2 jaar geleden

Reactie op Sarakim

Wanneer waren jullie begonnen met een loopfiets met twee wielen? Zoals ik ...
Hier wilde ze rond haar anderhalf telkens op de loopfiets (met 2 wielen) bij haar nichtje. Toen hebben we hem thuis omgebouwd en ging ze (met vallen en opstaan) het hele huis door. De gewone fiets met zijwieltjes was wel echt even wennen voor haar, toch weer heel anders dan een loopfiets. Na een paar maanden had ze het wel een heel eind onder de knie, maar we hebben niet zo'n mega grote tuin, dus nu in de meivakantie op de camping heeft ze 茅cht leren afstanden af te leggen op haar fietsje 馃槉

2 jaar geleden

Hier zit hij sinds 2 maanden op een loop fiets! Ging heel snel heel goed en hard! Te hard eigenlijk! 馃槈 Hij gaat nu heel snel en houdt zijn voetjes dan van de vloer en houdt heel goed zijn evenwicht. Vandaar dat we alvast naar een fietsje kijken!

2 jaar geleden

Reactie op MamaAng

Gaat snel he馃槗 dochter kan ook fietsen op driewieler blijkbaar馃ぃ zag ineens ...
Bijzonder he? Ze doen het opeens zelf. 馃槈

2 jaar geleden

Ja super leuk, onze dochter krijgt ook een fiets voor haar 3e verjaardag. Ze fiets al een tijdje rond op een 3 wieler en een loopfiets. Wij gaan voor deze https://www.prijskiller.nl/sajan-kinderfiets-12-inch-mat-roze.html?source=googlebase&gclid=Cj0KCQjwjbyYBhCdARIsAArC6LLgJSbtPAGAaZ_t1BCjL-89HPqZGyspTpFM9aTHRvnYP3-pV6KDvoQaAoSqEALw_wcB