87 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op Lvdrst5
5 scheppen Nutrilon en 1 schep nutriTon (dat is verdikkingspoeder die je va ...
Ohh ik las het ook als Nutrilon, dus ik vond het al gek. Bedankt voor de uitleg!
Mag ik nog vragen waarom je dat geeft?
5 jaar geleden
Reactie op Meringue04
Wij kregen de tijden 7.00 - 10.00 - 13.00 - 17.00 - 20.00 en 23.00 en dan i ...
Hoeveel cc geef je??
5 jaar geleden
Reactie op Jmeijer1989
Hoeveel cc geef je??
Ik bied ong. 135 aan (120 water met 4 scheppen) en laat hem zelf bepalen hoeveel hij wil. Gemiddeld komt hij op zo'n 750 per dag. Dat is eigenlijk wat teveel voor zijn gewicht, maar bij minder zitten we met een huilend kind en hij is nog altijd vrij smalletjes.
5 jaar geleden
Reactie op Meringue04
Ik bied ong. 135 aan (120 water met 4 scheppen) en laat hem zelf bepalen ho ...
Hoeveel weegt hij dan??
5 jaar geleden
Reactie op Jmeijer1989
Hoeveel weegt hij dan??
Ik weet het nu niet exact, want het wegen is al eventjes geleden, maar ergens tussen de 4 en de 4,5 denk ik.
5 jaar geleden
Hebben jullie ook zo’n moeite om de laatste fles er in te krijgen? Onze Siem is al snel in slaap tijdens de fles en niet wakker te krijgen. Sinds een paar dagen gebruiken we nutriton in de laatste fles zodat hij iig voldoende verzadigd is.
5 jaar geleden
Mijn dochter is 4 weken oud en krijgt 120 ml. Soms drinkt ze alles op en soms laat ze wat staan.
Wij geven op verzoekt meestal komt ze om de 3/4 uur voor een voeding. Wij hebben geen schema
5 jaar geleden
Reactie op Lenneke1983
Hebben jullie ook zo’n moeite om de laatste fles er in te krijgen? Onze Sie ...
Ja dit is dus ook onze probleem bij bijna elke fles valt ze in slaap op het einde en krijgt daardoor de 100cc net niet op om de 3 uur.
5 jaar geleden
Reactie op Jmeijer1989
Angkro is 22:00 jullie laatste voeding die ze krijgt voor ze de nacht in ga ...
Ja 22.00 uur is de laatste fles die wij geven van die dag. En dan komt ze in de nacht meestal rond half 3 weer zelf. We zetten in de nacht geen wekker. De eerste wekker die staat is om 7.00 uur in de morgen voor als ze toevallig een nacht door gaat slapen. En dan vanaf 7.00 uur weer in het ritme van om de 3 uur de fles.
5 jaar geleden
Reactie op MamaAng
Ja 22.00 uur is de laatste fles die wij geven van die dag. En dan komt ze i ...
Eerst had ik 100 cc maar ze werd wat onrustig. Dus in overleg met consultatiebureau nu de voeding om 10.00 uur en de laatste om 22.00 uur 120 cc. Ze drinkt dit niet helemaal leeg, maar wel meer dan 100 cc die ze normaal zou krijgen. Als dat goed gaat uitbouwen naar de andere voedingen ook wat meer.
5 jaar geleden
Mijn zoontje is 5 weken oud, drinkt 150cc. Ik voed op vraag dus het uur scheelt elke dag.. nu zit hij al een paar dagen op dezelfde uren😊
5 jaar geleden
Reactie op SharonHendrickx
Mijn zoontje is 5 weken oud, drinkt 150cc. Ik voed op vraag dus het uur sch ...
Hoeveel voedingen krijgt hij ongeveer?
5 jaar geleden
Hoe rekenen jullie trouwens? Tellen jullie de hoeveelheid water of het water plus poeder?
5 jaar geleden
Reactie op MamaAng
Ja 22.00 uur is de laatste fles die wij geven van die dag. En dan komt ze i ...
Bedankt!! Wij hebben nu ook dit schema kijken hoe ze het nu doet en of ze daardoor meer drinkt dan 90cc
5 jaar geleden
Reactie op Meringue04
Hoe rekenen jullie trouwens? Tellen jullie de hoeveelheid water of het wate ...
Ik tel water plus poeder
5 jaar geleden
Reactie op Jmeijer1989
Ik tel water plus poeder
Ik ook. Dacht ook dat dat normaal was. Maar de kinderarts bij het cb deed daar wat raar over en toen raakte ik in de war.
5 jaar geleden
Reactie op Meringue04
Ik ook. Dacht ook dat dat normaal was. Maar de kinderarts bij het cb deed d ...
Oke nou zo doen wij het op de kinderopvang ook dus wat gek dat ze er zo raar over deden.