87 Reacties
4 jaar geleden
Mijn dochter is 4 maanden oud en ik geef op aanvraag, wat bij haar is om de 2-3 uur.
09:30 180 ml
12:30 160 ml
15:30 160 ml
18:15 160 ml
21:15 180 ml
Zoals hierboven is het meestal. Ze slaapt dus ook erg lang en door in de nacht. Wat heel prettig is. Waardoor ze overdag wel korte slaapjes doet a 20 min per keer en 1 x in de middag 1-1,5 uur.
Daardoor heeft ze in de ochtend en voor t slapen extra nodig.
4 jaar geleden
Goedeavond ik heb een vraagje twijfel heel erg mij. Zoontje is bijna 5 maanden hij heeft zijn laaste flesje om 18:00u gehad hij heeft 200cc water 6 schepjes poeder 1 schepje bambix pap nu is het 22:35 maar hij slaapt nog zou k hem de flesje aanbieden of lekker laten slapen want in totaal heeft hij vandaag 700cc op is dat prima of zal ik hem in de slaap nog wat aanbieden??
4 jaar geleden
Reactie op semos
Goedeavond ik heb een vraagje twijfel heel erg mij. Zoontje is bijna 5 maan ...
Ik zou hem lekker laten slapen. Als hij honger heeft komt hij van zelf. Wij maken onze dochter(s) nooit wakker. Mijn dochter is ook bijna 5 maanden(volgende week woensdag precies) en vandaag bij cb geweest voor vaccinatie en daar vertelde ze dat ze 600-800 ml per 24 uur nodig heeft. Zij zit op nu op 1000 ml. Hopelijk heb je hier wat aan. Doe waar jij je goed bij voelt☺️
4 jaar geleden
Reactie op Peet-juhhh
Ik zou hem lekker laten slapen. Als hij honger heeft komt hij van zelf. Wij ...
Dankje voor je reactie mijn zoontje word niet wakker beweegt veel en begint hij met huilen k heb nu net flesjegegeven hij drinkt zowiezo niet alles leeg want hij slaapt tijdens het drinken hij kan wel goed laten zien dat hij de flesje niet wilt jaa natuurlijk k voel me er wel goed bij soms twijfel ik hij slaapt niet door vandaar nu nog een flesje en dan weer om 3 a 4 uur nacht hoop dat die doorslaapt tot de ochtend 🙈🙈had ik maar een gelukje
4 jaar geleden
Mijn dochtertje is 5,5 maand en slaapt al heel lang door. Ze krijg smorgens rond 6 uur half 7 een flesje vaak moeten we haar wel wakker maken. Dan rond 10 uur 14.00uur een hapje en daarna de fles om 18.00uur de fles en dan rond 10.00uur nog eentje allemaal 210 en ze drinkt alles op. En na de laatste slaapt ze door tot 6 uur half 7 als we haar wakker maken.
4 jaar geleden
Mijn zoontje is 5 maanden en drinkt nutrilon nr 1 kan ik overstappen naar nr / of moet ik echt wachten op 6 maanden. Ik merk dat hij met nr 1 niet vol genoeg zit waarvan hij in de nacht nog 3 x wakkereord drinkt niet zijn flesje leeg waarvan hij na een uurtje weer wilt drinken of hij heeft om 6 uur avond 200cc water 6 schepjes plus 1schepje pap en drinkt dan wel zijn flesje leeg maar dan wilt hij weer om 21:00 dat is 3 uurtjes tussen plaats van 4 uurtjes en je zou zeggen met pap slapen ze langer nog nee hij wilt echt tussen 3/4 uurtje toch weer drinken. Wat doe ik verkeerd?? Mij gevoel zegt dat hij niet genoeg krijgt hij eet ook oevenhapjes fruit gaat zeer goed alleen groente iets minder🙊. Iemand een tip wat ik nu moet doen??