12 Reacties
4 jaar geleden
En de middagfles vervangen voor yoghurt? Dat vult wat meer dan gewone melk.
Verder zou ik me er niet te druk om maken. Hier hamert het cb er ook wat op om rond de 1 jaar de flesvoeding te stoppen. Maar toen ik van de week de huisarts belde omdat mijn zoon ziek was, was het eerste dat hij vroeg: hij krijgt wel nog gewoon flessen toch!
4 jaar geleden
Afgelopen week bij het CB geweest! Onze zoon zit op 2x180cc melk ( ochtend - avond ) en tussen de middag beker melk! Op het Cb zeiden ze als onze zoon er nog behoefte aan heeft gewoon geven en als hij er aan toe is afbouwen! Nu was hij vannacht om het half uur wakker en heb ik hem uit eindelijk ook een klein flesje gegeven! Prima hoor! Het zijn richtlijnen hè geen verplichtingen! Volg je eigen gevoel en je kindje toch? 🥰
4 jaar geleden
Nou mijn zoon is 1 jaar en drinkt ook nog wel 4 flessen nu laatste tijden ook in de nacht nog een flesje van 120cc omdat hij gewoon nog behoefte heeft hij drinkt gewonnen melk niet ook niet warm pyamapapjes vind hij wel lekker die krijgt hij voor dat hij na bed gaat meestal drinkt hij dan 190cc maar dan nog komt hij voor een flesje rond 12 uur en in de nacht rond 3/4 uur ik bied 150cc maar drinkt hem nooit helemaal leeg soms 70cc soms 100cc ik geef hem rond half 9/9 iur lekker brood. Ik heb niet echt een tijdstip want dat verandert nog wel (wegens hoe die de nacht heeft geslapen)Ik vind het prima zo lekker op eigen gevoel gaan cb maakte mij helemaal gek nee om 10 uir fruit drna om 11:30 brood bekertje melk dan slapen rond 12:30/13:00 uur nouw mijn zoontje doet niet aan tijd bijhouden hij eet en slaapt wanneer hij daar behoefte aan heeft. Want als ik het klaar
Maak ging hij het niet eten. Ik vind het goed als hij nog melk wil want mijn zoon eet niet echt avond eten ik geef dat
Meestal rond een uur of 3 smiddags dan gaat het wel wat gemakkelijk na binnen..!!!