9 Reacties

4 jaar geleden

Ik geef zelf borstvoeding dus heb niet zo veel ervaring met flesjes. Maar is het niet zo dat pap fles is dan veel dikker? Misschien omdat het nu warmer is wil ze het niet? Mijn dochter geeft nu bijvoorbeeld minder trek in avond eten. Ik zie het bij haar altijd als het weer wat warmer is. Misschien moet je even op melk switchen? Zo maar een idee :)

4 jaar geleden

Reactie op PandorQa

Ik geef zelf borstvoeding dus heb niet zo veel ervaring met flesjes. Maar i ...
Oh vergeten bij te zetten 🙈 2de avond toen heb ik gewone fles geprobeerd zonder melk wou ze ook niet hebben.

4 jaar geleden

Ik geef ook de borst en gewoon eten en water. En hier was het ook 2 weken geleden ineens helemaal chaos... ritme is zoek. Warmte😓... veel poepen en van die pijnlijke diaree😭... vaak wakker😕... veel huilen😢... en dan 2 dagen geleden eindelijk een tandje door 😁

4 jaar geleden

Reactie op xXx_Iris_xXx

Ik geef ook de borst en gewoon eten en water. En hier was het ook 2 weken g ...
Ja tandje heeft ze denk ik ook wel last van maar voor de rest eet en drinkt ze prima de hele dag alleen die laatste om 7 niet

4 jaar geleden

Reactie op Lizzy93

Ja tandje heeft ze denk ik ook wel last van maar voor de rest eet en drinkt ...
Ja het is soms zo moeilijk en je kunt niet anders dan blijven zoeken naar de oorzaak

4 jaar geleden

Krijgt ze misschien overdag al "te veel" binnen waardoor ze rond 19 uur geen trek meer heeft?

4 jaar geleden

Reactie op manonvdl

Krijgt ze misschien overdag al "te veel" binnen waardoor ze rond 19 uur gee ...
Ze krijgt niks anders dan normaal. Zelf hier ook aan zitten denken idd. Dus vanmiddag rond half 4 al de groente gedaan. Dan krijgt ze straks als wij eten 1 hapje aardappel bv omdat ze anders gaat schreeuwen en hoop dat ze dan om 7 honger heeft moet fan wel 🙈

4 jaar geleden

Reactie op Lizzy93

Ze krijgt niks anders dan normaal. Zelf hier ook aan zitten denken idd. Dus ...
Ben benieuwd! Ze gaan natuurlijk zelf aangeven dat ze minder willen drinken, vanwege de groente en fruit die ze krijgen.

4 jaar geleden

Reactie op manonvdl

Ben benieuwd! Ze gaan natuurlijk zelf aangeven dat ze minder willen drinken ...
Ja maar groente en fruit krijgt ze al vanaf 6 maand dus zoveel is er niet veranderd. Maar ze heeft er nu ongeveer 90 in laten zitten dus redelijk goed gedronken en nu slaapt ze dus 🤞 hopen dat ze doorslaapt tot morgen ongeveer 7 uur. Gisteren dacht ik nou heb je om 10 uur nog fles gehad half slapend slaap je misschien uit kwam ze dood leuk om half 7 weer 😂🙈