283 Reacties
5 jaar geleden
20/10/2019 om 17:40h heeft ook onze kleine man zich aangekondigd 馃グ 3,510kg
Rond half 12 monitor gehad en gestript, om half 2 terug in het ziekenhuis met al 5cm! Direct naar de verlos Kamer en een zalige epidurale gekregen die perfect was afgesteld. Ik kon nog op handen en knieen gaan zitten of schommelen om de opening wat vooruit te helpen en voelde de druk vanonder perfect. Wist precies wanneer te persen eens ik volledig bleek en volledig kunnen voelen hoe het hoofdje stond en geboren werd! Niet geknipt, alleen een kleine schuur van niks Alleen erna weer mooie bloeding en dus bloedarmoede waarvoor ik zakjes ijzer krijg momenteel maar verder voelen we ons prima!
5 jaar geleden
Gistermorgen ben ik bevallen van een mooie dochter Sunniva,
Bevalling is heel snel gegaan kreeg om 03.00 wee毛n en om 7.10 persweeen ze is geboren om 7.30
Nadat Sunniva eruit was helaas met toeters en bellen naar het ziekenhuis gebracht door bloedverlies.
Wij zijn weer thuis en maken het goed
Sunniva is 50cm en 2920g
5 jaar geleden
Ik ben 4-10 bevallen van een dochter Fenna, geboorte gewicht 3444 gram en een lengte van 51 cm.
Ik ben ingeleid vanwege minder leven bij een zwangerschapsduur van 39+6. Bevalling is erg snel gegaan daar ik binnen een uur van 4 naar 10 cm ben gegaan en dat op de recovery voor het plaatsen van een ruggeprik die uiteindelijk geen functie had. Na passief en actief persen kreeg ik haar er niet uit omdat ze bleef hangen in het geboortekanaal. Ze is uiteindelijk gehaald met een vacu眉mpomp. Ik denk dat ik mijn bevallingsverhaal dan kort en krachtig heb verteld.
5 jaar geleden
22 okt bevallen van een dochter met de naam Ja茅lynn
Bevalling in het kort. Aangezien deze ook te snel ging..
In de ochtend beetje rommelen niks serieus. Rond 13 uur begon t wat op gang te komen, Rond half 4 om de 5 min ongeveer een wee. Verloskundige gebeld, klonk te gezellig aan de telefoon maar toch even langs komen. Bleek 4 cm te hebben. Spullen gepakt en rond 18:15 naar het ziekenhuis gereden. 18:45 aangekomen in de verloskamer, 19:15 8 cm en 19:35 vliezen door geprikt met 10 cm en 19:37 Ja茅lynn geboren. Ja 2 minuten met 2 perswee毛n..
5 jaar geleden
22 okt bevallen van een dochter met de naam Ja茅lynn
Bevalling in het kort. ...
39+4 3170 gram met lengte 51 cm
5 jaar geleden
Op 19 oktober ben ik bevallen van onze 2e kindje.
Ik ben thuis bevallen in een bevalbad in de woonkamer. Het z铆jn was heel erg intiem en bijzonder ook omdat ik het helemaal op eigen kracht en alleen in het bad heb gedaan. Hele mooie ervaring. Het ging wel heel snel allemaal, had een weeenstorm die om 06:00 rustig begon met 2 wee毛n in een uur en vanaf 9 uur om het kwartier en om 11 uur om de 5 minuten en om 13:00 pers wee毛n en 13:20 kwam hij ter wereld!!! Heel snel allemaal. Mijn dochter van 9 is toen in het ziekenhuis geboren onder begeleiding van gynaecoloog en 2 verpleegkundige. Nu echt heel anders in me eigen vertrouwde omgeving. Hij was 3480 en 48cm en heet Aaron Rini. Super trost zijn we en heel gelukkig compleet met zijn 4e !!
5 jaar geleden
Kleine handjes, kleine voetjes...Een heel nieuw begin. Welkom klein boefje in ons gezin. Dinsdag 22/10/2019 om 8:26 uur werd Liaz met een geplande sectio op 39+1 geboren. Goed voor 49cm en 2,9 kg.
5 jaar geleden
Reactie op EMLT
Op 17 oktober is onze dochter Saar d.m.v. een geplande keizersnede ter were ...
Dikke proficiat ! Genieten maar 馃嵓
5 jaar geleden
Reactie op Tatjana_x
Op 25/10/2019 ben ik bevallen van ons eerste dochtertje genaamd Anastazja. ...
Dikke proficiat ! 馃嵓
5 jaar geleden
Reactie op Johanna-24
Op 19 oktober ben ik bevallen van onze 2e kindje.
Ik ben thuis bevallen in ...
Dikke proficiat !! 馃嵓
5 jaar geleden
Dikke proficiat aan alle mama鈥檚, papa鈥檚, broers en zussen met de geboorte van jullie kleintjes.
Op tijd en stond genieten, want ze zijn veel te snel groot 馃グ馃嵓馃懚馃徎
5 jaar geleden
Onze luna ava geboren op 8-10-2019, thuis in het bevalbad. Een pittige snelle bevalling van 5uurtjes, onze dame weegt 4580gram en is 53cm lang. Ons 4e kindje na een zoon van 14 en dochter van 12&3. Een gezellige boel hier thuis馃挆 wij genieten volop want onze keukentafel is nu echt vol馃槈
5 jaar geleden
Gisteren is onze prachtige dochter geboren.
Na een pittige bevalling is alles uit eindelijk goed gekomen. Helaas moeten wij nog wel even blijven
Nikki Nova Dunk
50,5 cm lang en gewicht van 3280 gram.