283 Reacties
5 jaar geleden
Op donderdag 24 oktober is onze dochter en zusje Irene Berber Hettinga om 17.00 uur geboren! Ze weegt 3362 gram en is 49 centimeter. We maken het goed en ook haar zusje, Hilde (2 jaar en bijna 3 mnd), is erg lief voor Irene! Enorm genieten met z'n 4-en 👨👩👧👧💕
5 jaar geleden
Onze kleine meid Vienna Olivia is op 22.10.2019 om 21:37 geboren na 40wk & 5dgn in mama's buik te hebben genoten. Ze woog 3920 en was 52 cm.
Een thuis bevalling is het niet meer geworden omdat de kleine meid had gepoept in het vruchtwater en mijn weeën opgewekt moesten worden. All in all was de zorg in het ziekenhuis top!
5 jaar geleden
Onze zoon Sepp Thomas is 14 oktober geboren 💙 50 cm lang en 3280 gram.
Helaas geen badbevalling in het geboortecentrum ivm koorts tijdens de ontsluiting en een hoge hartslag van Sepp. De zorg in het ziekenhuis was wel echt top! Uiteindelijk is Sepp in 13 minuten geboren. En alle clichés zijn waar: ineens is het alsof hij er altijd al was 💙
5 jaar geleden
Op vrijdag 25 oktober om 19.53 is onze lieve Lot geboren!🥰 Met 41+1 besloot madame toch om niet te wachten op alle controles in het ziekenhuis. Lot is ons eerste kindje en de geboorte ging snel en voorspoedig volgens de deskundigen! Om 13u had ik regelmatige weeën, om 16.15 braken m’n vliezen en bleek dat ze in het vruchtwater had gepoept dus zijn we naar het ziekenhuis gegaan. Om 19.53 mochten we haar verwelkomen☺️💕
5 jaar geleden
Afgelopen nacht om 00.00u is mijn prachtige Nova Jo geboren! Ze is geboren met 41 weken en 2 dagen. 3734 gram en 51 cm!
Zondag startte de inleiding dmv het inbrengen van een ballon en gisteren werden de vliezen gebroken en kreeg ik een infuus. Na een hele lange dag waarbij de ontsluiting slecht op gang kwam en ook de persweeen stagneerden, is ze uiteindelijk met een vacuümpomp gehaald.
We maken het, ondank de lange dag, allebei goed! Ik ben verliefd 💝
5 jaar geleden
Wij zijn in de nacht van vrijdag op zaterdag voor de tweede keer papa en mama geworden van een zoontje. Het was weer een snelle bevalling waarbij mijn weeën langzaam op gang kwamen. Om 22:45 kwam de verloskundige thuis om te kijken, om 23:40 waren we in het ziekenhuis en precies twee uur later, om 01:41 is ons mannetje geboren. Grote broer Joshua is ook super trots en we maken het allemaal heel goed 🙏
Elio Christian
26-10-2019
01:41uur
5 jaar geleden
Dinsdag 29/10/19 is onze zoon Mauro geboren.
Hij is 8 dagen langer dan wij gepland hadden blijven zitten. Hij woog 4010gram en Is 53cm lang.
Het was een pittige bevalling, zeker als ik deze vergelijk met zijn grote zus. Maar hij is het meer dan waard!!
5 jaar geleden
🌸Liv Sylvi Rose 🌸
Ons kleine wondertje is ook geboren😇
Uitgerekend 19-10-19
Geboren op: 28-09-19
Met 37 weken bevallen
Woog: 2740 gram
Lengte: mogen ze tegenwoordig niet meer meten omdat je de beentjes te ver uit kan rekken dat schijnt slecht te zijn
Het was een normale donderdag avond rond etenstijd tot dat ik opstond om mijn bord af te ruimen. Ik voelde tijdens t lopen dat me string nat was toen ik keek was t net 2 druppels water wat gelekt had en dacht vreemd had het namelijk al een aantal dagen dat ik wat soort afscheiding verloor maar niks om me zorge om te maken. Toen keek ik om mn eetkamerstoel en het had wel doorgelekt. Dus de vloskundige gebelt daar naartoe gegaan die zeide vruchtwater dus door naar t ziekehuis daar paar uur gezeten en het was inmiddels 10 uur savonds na controles moeste we toch blijven wand ik bleek al een paar dagen vruchtwater te verliezen dus ik moest aan de antibiotica infus.. en blijven tot ik ging bevallen fijn t laatste wat je wilt is in het ziekehuis slapen wand je ligt voor geen meter in die bedden gelukkig kwam me schoonmoeder die bleef gezellig slape en hadden een kamer voor ons alleen dat was lache giere brulle een gezellig avondje in het ziekenhuis! De volgende dag, weer controles enzvoort.. toen kregen we te horen dat ik de volgende ochtend om half 7 weeenopwekkers kreeg en ze die dag geboren zou worden wat waren wij blij ik was die buik en pijnen zo zat en zo blij om der dan eindelijk te zien en vast te kunnen houden! Rond 11e veloor ik derest van mn vliezen en half 12 begonnen de weeen onderweg naar de ruggeprik met 2 cm ontsluiting werden we weer terug gestuurd naar ons kamer omdat ik geen cm ontsluiting meer had na 5 min.. dus snel terug naar de kamer was het 10 min perse en daar was ze al ik heb het zelf zowat niet bij kunnen houde wand zo snel ging de bevalling maar het was wel heel bizonder en mooiste moment van ons leven ons eerste kindje💗 de volgende ochtend mochten we met zn 3tjes naar huis en is nu inmiddels een maandje oud en doet het super goed 😍
Ze weegt nu 3440 gram
Der lengte is nu 50 cm
Ik wens iedereen veel geluk en liefde met alle mooie babytjes die er geboren zijn 💗
5 jaar geleden
Op 10-10-2019 bevallen van mijn tweeling om 13.17 van mijn dochter Jayhlina en om 13.30 van mijn zoon Jayhlano💙💝
Was een vlotte bevalling in het ziekenhuis 8.00 waren mijn vliezen gebroken door de gynaecoloog en kreeg weeën Op wekkers om 8.15 en toen begon het zonder pijnstillers bevallen van mijn tweeling🥰
5 jaar geleden
Op 19-10-2019 is onze dochter Eline geboren.❤️🤗 Ze woog 3915 gram en was bij de geboorte 51 cm. De bevalling verliep soepel en duurde in totaal 12 uur. Op dag 5 was ze alweer op geboortegewicht en ze is daarna ook alweer flink gegroeid. De newborn luiers en maatje 50 van rompertjes past ze al niet meer. Wat gaat dat snel zeg!? 😱
5 jaar geleden
Op 28-10-2019 is onze kleine man Vince geboren
48 cm en 3535 gram.
Hele fijne bevalling gehad van totaal 11 uur. Ben in bad bevallen zonder pijnbestrijding. Zou het iedereen aanraden. Werkt erg ontspannend en heerlijk om in het warme water je weeën op te kunnen vangen.
VRIEND
5 jaar geleden
Vandaag 4-11 bevallen van een gezonde zoon genaamd Max. Geboren met 41+1 en 3160 gram.
In de middag gestript. In de avond om 23.15 vertrokken naar t ziekenhuis na het breken van de vliezen en poep in het vruchtwater, met 3 cm ontsluiting. Kreeg na een half uur in t ziekenhuis al pers weeën, de arts was net op tijd binnen. Ik ben in een uur tijd van 3 cm naar 10 cm gegaan. Een uur later geboren om 00.16 uur na een klein kwartiertje persen.
5 jaar geleden
Onze zoon, Max, is 26 oktober geboren om 00.23, met 41 weken. Naar een snelle bevalling romd half 11 met 3 cm ontsluiting naar het ziekenhuis gegaan. Om 00.15 9ncm ontsluiting en heeft de verloskundige de vliezen gebroken. 8 min later was hij er.