283 Reacties

5 jaar geleden

Wij zijn 3 september trotse ouders geworden van onze zoon Milan! 馃挋 hij is met 32 weken geboren en woog 1970 gram en was 42 cm. Ik was 29 oktober uitgerekend maar op 31 augustus braken mijn vliezen al

5 jaar geleden

Uitgerekend op 5 oktober En op 24 september is onze dochter Nova Jade geboren doormiddel van een geplande keizersnede met 38+4 weken. Kleine meid weegt 2900 gram en is 49 cm馃グ馃グ

5 jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal!

5 jaar geleden

Reactie op Jaybaby

Wij zijn 3 september trotse ouders geworden van onze zoon Milan! 馃挋 hij is ...
Gefeliciteerd! Ik ben ook uitgerekend op 29 oktober, maar heb een beetje het vermoeden dat die datum vervloekt is. Mijn vliezen zijn op 13 september gebroken en inmiddels begint het hier te rommelen. Heel veel geluk met jullie zoon! 馃拫馃挋

5 jaar geleden

Reactie op S-3

Gefeliciteerd allemaal!
Hoi! Doe het even zo want ik kan niet op jou bericht reageren. Dat is toevallig! Jij ligt neem ik aan ook al die tijd al in het ziekenhuis ? Bij mij begon het ook met rommelen die avond van te voren. Dankjewel馃槉 en jij veel succes !

5 jaar geleden

Reactie op Jaybaby

Hoi! Doe het even zo want ik kan niet op jou bericht reageren. Dat is toe ...
Ik heb een weekend in het ziekenhuis gelegen na het breken van de vliezen en erna mocht ik naar huis want ik had geen wee毛n en alles ging verder goed. Het begint bij mij nu te rommelen. Net een paar wee毛n gehad.

5 jaar geleden

Gefeliciteerd met alle kleine wondertjes die er tot nu toe al geboren zijn!! 馃挆馃挋

5 jaar geleden

Uitgerekend op 8-10-19 Vince is geboren op 8-9-10 met een gewicht van 2664 gram en 48 cm 馃挋

5 jaar geleden

Trotse mama van Ellie hier! Op 35w5d is mijn water gebroken. Ze is een flinke meid van 49cm en 3kg170gr, geboren op 24 september (was uitgerekend voor 24 oktober). 鉂わ笍

5 jaar geleden

Reactie op S-3

Gefeliciteerd allemaal!
Ooh dat is wel beter dat je naar huis mocht. Ik moest echt blijven tot aan de bevalling ook al ging die nog 5 weken duren! En ik had ook geen wee毛n. Hoe gaat het nu heeft het doorgezet ?

5 jaar geleden

Reactie op Jaybaby

Ooh dat is wel beter dat je naar huis mocht. Ik moest echt blijven tot aan ...
Ja het heeft doorgezet. Ik ben gisteravond om 21.46 uur bevallen van een zoon: Finlay 馃挋 Hij doet het ontzettend goed en we zijn trots op onze kleine vent馃槏

5 jaar geleden

Finlay Niall is geboren op 25 september (uitgerekende datum 29 oktober), 46 cm lang en 2350 gram 馃挋馃槏

5 jaar geleden

Reactie op S-3

Finlay Niall is geboren op 25 september (uitgerekende datum 29 oktober), 46 ...
Gefeliciteerd!!!

5 jaar geleden

Voelde jullie je ook anders voor de bevalling begon? Of was het pas duidelijk bij wee毛n of gebroken vliezen?

5 jaar geleden

Reactie op S-3

Finlay Niall is geboren op 25 september (uitgerekende datum 29 oktober), 46 ...
Gefeliciteerd 馃挋

5 jaar geleden

Reactie op fleur

Voelde jullie je ook anders voor de bevalling begon? Of was het pas duideli ...
Bij mij was het pas duidelijk toen ik er achter kwam dat m'n vliezen waren gebroken..dit had ik eerst ook niet in de gaten. Ik dacht dat ik m'n plas niet meer op kon houden omdat ik best last had van m'n bekken. Daarna volgden ook snel de wee毛n. Verder die dag niks geks gemerkt, ben nog in bos geweest met de hond overdag! Mijn vliezen braken ook bij 33 weken en 1 dag...groetjes

5 jaar geleden

Reactie op mamavanSem23

Bij mij was het pas duidelijk toen ik er achter kwam dat m'n vliezen waren ...
Wauw zo vroeg al. Mag je wel doorlopen met gebroken vliezen?

5 jaar geleden

Reactie op fleur

Wauw zo vroeg al. Mag je wel doorlopen met gebroken vliezen?
Als je zo vroeg bent proberen ze het nog te remmen met wee毛n remmers, maar dit had bij mij geen effect meer...hij is geboren met 33 weken en 2 dagen

5 jaar geleden

Reactie op mamavanSem23

Als je zo vroeg bent proberen ze het nog te remmen met wee毛n remmers, maar ...
Dat is heel vroeg ja, was alles wel goed?

5 jaar geleden

Reactie op fleur

Dat is heel vroeg ja, was alles wel goed?
Ja alles gaat nu goed, na 3 weken ziekenhuis gelukkig mee naar huis. Zijn gelijk overgeplaatst naar sophia kinderziekenhuis in Rotterdam en daarna nog twee weken in Bergen op Zoom. Zijn longetjes waren nog niet volledig gerijpt. Nu zijn we lekker thuis aan het genieten! 馃槉