283 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op S-3
Ja het heeft doorgezet. Ik ben gisteravond om 21.46 uur bevallen van een zo ...
Gefeliciteerd!!
5 jaar geleden
Reactie op fleur
Jullie mochten daar beide blijven? Dat lijkt me wel erg prettig. Lekker gen ...
Ja in Rotterdam mochten we beide blijven, verbleven in het geboorte centrum. Super goed ziekenhuis! In Bergen kon er één van ouders steeds blijven slapen...
5 jaar geleden
Reactie op fleur
Voelde jullie je ook anders voor de bevalling begon? Of was het pas duideli ...
Ik heb persoonlijk helemaal niks gevoeld, ging naar het ziekenhuis met het idee dat ik de baby niet meer voelde en zo moest ik blijven en aan de weeën remmers en longrijper omdat ik dus al geregeld weeën had. Dit was met 33+1 weken. Gelukkig heb ik het met 5cm ontsluiting nog 2 weken vol gehouden en is de kleine man geboren met 35+4 weken. De dag van de bevalling ook niks gemerkt was net 3 nachten thuis ging weer voor de zekerheid naar het ziekenhuis en daar kreeg ik te horen gefeliciteerd je heb 7cm je gaat bevallen 🙈
5 jaar geleden
Djörn is geboren op 27-09-2019. (39.3 weken)
3275 gram en 49 cm
Super trots op ons mannetje!
Bevalling was super snel hele dag wel beetje rommelen maar dat had ik steeds 00:00 uur deel van vliezen gebroken 3:30 het andere deel 5:00 geboren. Dus mag niet klagen alleen doordat het erg snel ging nu erg last van pijnlijke naweeën das minder.
5 jaar geleden
Reactie op Ryanne willigenburg
3275 gram en 49 cm
Super trots ...
Gefeliciteerd 🥰 oh dat is snel gegaan dan! Een fijn herstel gewenst
5 jaar geleden
Reactie op Ryanne willigenburg
3275 gram en 49 cm
Super trots ...
Van harte gefeliciteerd.. wel balen van dr pijnlijke naweeen maar dan straks lekker genieten
5 jaar geleden
Reactie op fleur
Voelde jullie je ook anders voor de bevalling begon? Of was het pas duideli ...
Ik voelde mij niet echt anders, wel prikkelbaarder. Mijn vliezen waren al eerder gebroken dus ik voelde mij soms dubbel. Toen ik krampen kreeg (voelde voor mij aan als menstruatiekramp) merkte ik dat ik prikkelbaarder werd, meer chagrijnig en een korter lontje. Bij de lichte weeën ging het prima, maar toen het eenmaal flink op gang was werd ik bitchy. 🙈 dat had ik niet verwacht hahaaha... maarja er moet ook een kindje uit, dus jammer dan.
5 jaar geleden
Aurora geboren op 28 september 2019 om 02:11 met een gewicht van 3740 gram.
We zijn woensdag ochtend ingeleid met een ballontje en savonds viel deze eruit en hadden 3 cm ontsluiting. Donderdag verder gegaan met medicatie, de hele dag weeën maar verder geen ontsluiting meer gekregen, savonds gestopt zodat toch nog wat kon slapen. Vrijdag gestart met weeën opwekkers om 0900 het smorgens. En zijn we door gegaan tot 0100 snachts maar ontsluiting bleef hangen vanaf 2100 uur op 9 a 9,5 cm. Half later lag ik op de ok voor een keizersnee. De kleine meid lag de gehele zwangerschap in een stuitligging, achteraf na de operatie bleek dat we de stuitbevalling helemaal niet geslaagd zou geweest en dat de keizersnee de veilige en gezondere oplossing is geweest.
Bij mij is het besef er nog niet helemaal, maar dat heeft tijd nodig. Ondertussen is de kleine meid hartstikke gezond en ik wordt goed in de gaten gehouden.
5 jaar geleden
Reactie op Tatty
Aurora geboren op 28 september 2019 om 02:11 met een gewicht van 3740 gram. ...
Gefeliciteerd tatty met de geboortr van jullie mooie dochtertje 💖
5 jaar geleden
Reactie op Tatty
Aurora geboren op 28 september 2019 om 02:11 met een gewicht van 3740 gram. ...
Ahh gefeliciteerd en goed herstel gewenst 🥰
5 jaar geleden
Op 19-09-19 om 19:10 is onze prachtige zoon Quinn Gábor geboren. Hij weegt 2735 gr en is 47 cm lang. Quinn is geboren met 37 weken en 2 dagen. Mijn vliezen braken om 7:00 en de echte weeën begonnen rond 15:00. Daarvoor kon ik nog rond bewegen in huis. Ben thuis bevallen en heb dat als ontzettend fijn ervaren.
5 jaar geleden
Reactie op Eem1110
Op 19-09-19 om 19:10 is onze prachtige zoon Quinn Gábor geboren. Hij weegt ...
Wat een schatje !! Gefeliciteerd 💙