283 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op Eem1110
Op 19-09-19 om 19:10 is onze prachtige zoon Quinn Gábor geboren. Hij weegt ...
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje 💙 lekker vrolijk gezichtje👶
5 jaar geleden
Onze dochter Babette is geboren! Op 29-9-2019 om 17:57, 3230 gram, op exact 37 weken 😊
Vandaag ingeleid ivm zwangerschapscholestase met ballon, maar t ging snel omdat ik al ontsluiting had dus die viel dr rap weer uit :)
Nog even lekker geslapen op de ok want de placenta kwam niet, maar nu heerlijk ban elkaar genieten 😊
5 jaar geleden
Gefeliciteerd met de geboorte van jou dochtertje, wat een schatje. 🎈🎈
5 jaar geleden
Reactie op LittleK
Onze dochter Babette is geboren! Op 29-9-2019 om 17:57, 3230 gram, op exact ...
Gefeliciteerd met de geboorte van julie dochtertje.💖
5 jaar geleden
Lars is geboren op 24 september. 1 week te vroeg en binnen 2.5uur nadat mijn vliezen waren gebroken en mijn eerste wee begon. De VK kwam binnen en er was geen tijd meer om naar het ziekenhuis te rijden. Wij zijn dolgelukkig en lekker aan het bijkomen. Helaas morgen voor het laatst hulp van de kraamverzorgster.
Lars woog met de geboorte 3620 gram is 50cm lang.
Succes meiden met de bevalling. Wat heerlijk om straks je kindje bij je te hebben!
5 jaar geleden
Reactie op Annie2019
Van harte alle nieuwe mama's (en papa's)! ❤💙 Zoooooo leuk om al die mooie ...
Ja echt zwaar is dat. Straks genieten. Wel keihard werken met voeden etc maar ook ontspannen door het kleine hummeltje in huis.
5 jaar geleden
Ohh wat zijn er al veel een gelukkig gezinnetje! Van harte gefeliciteerd!
Vandaag is het 1 oktober, de maand van onze uitgerekende datums!! Succes allemaal❤️
5 jaar geleden
Vandaag 1-10-2019 is onze dochter Eline geboren om 8:35uur dmv keizersnede. Verhaal leg ik nog een keer uit. Alles is goed gegaan. Ze weegt 2710gram en is met 37 weken geboren. Lengte konden ze niet meten want der benen liggen omhoog omdat ze al die tijd in stuit heeft gelegen.
5 jaar geleden
Reactie op Essietje
Vandaag 1-10-2019 is onze dochter Eline geboren om 8:35uur dmv keizersnede. ...
Gefeliciteerd en goed herstel ☺️🙏🏽
5 jaar geleden
Op 30 september is ook Leevano op de wereld gekomen! Hij is geboren met een gewicht van 3510 gram en 53 cm het is een gezond mannetje die het heel goed doet! Zaterdag 28 september waren mijn vliezen gebroken maar de weeën kwamen niet op gang uiteindelijk maandag na 48 uur ingeleid toen de weeën uiteindelijk waren begonnen heeft ie maar 5 uurtjes opzich laten wachten helaas waren er daarvan wel 4.5 uur met alleen weeën stormen... wij zijn in ieder geval aan het genieten van ons mannetje en wensen iedereen nog veel succes met de laatste loodjes!🌸
5 jaar geleden
1-10-2019 zijn we naar 2 zware dagen ouders geworden van onze mooie dochter cathy met een gewicht van 3505 gram om 15:06. Cathy ligt nog even aan een infuus om dat haar suiker wat te laag was en ik nog herstellen van de spoedkeizersnee 💖🌺
5 jaar geleden
Reactie op Linda_Tom2019
1-10-2019 zijn we naar 2 zware dagen ouders geworden van onze mooie dochter ...
Gefeliciteerd met jullie mooie meisje! Een goed herstel toegewenst!
5 jaar geleden
Reactie op Zoë-Leevano
Op 30 september is ook Leevano op de wereld gekomen! Hij is geboren met een ...
Gefeliciteerd! Weeënstormen zijn echt erg, maar nu is alles achter de rug gelukkig. Goede kraamtijd nog toegewenst!
5 jaar geleden
Reactie op Essietje
Vandaag 1-10-2019 is onze dochter Eline geboren om 8:35uur dmv keizersnede. ...
Gefeliciteerd! Goede kraamtijd toegewenst!
5 jaar geleden
Reactie op Linda_Tom2019
1-10-2019 zijn we naar 2 zware dagen ouders geworden van onze mooie dochter ...
Prachtig kindje ! Gefeliciteerd en goed herstel 🥰
5 jaar geleden
Reactie op Zoë-Leevano
Op 30 september is ook Leevano op de wereld gekomen! Hij is geboren met een ...
Gefeliciteerd ☺️❤️
5 jaar geleden
Onze kleine mooie wonder is 27september geboren het was een heftige bevalling en zware zwangerschap.
Ondanks alles zijn we nu gelukkige ouders van onze stoere sterke bink!
Jaxx Jemie Elroy Mertens
3050 gram
46 cm
27 september
21:07