9 Reacties
2 jaar geleden
We zijn om 20:00 bij de spoed post geweest na dat onze eigen huisarts weigerde ons vandaag nog door te verwijzen voor een röntgenfoto en ze zelf ook niet meer naar mn dochter wou kijken.
De lieve meneer heeft ons goed geholpen, aan haar armen, schouders en sleutelbeen gevoeld en vergeleken met de andere kant, toch is haar sleutelbeen gebroken.
Veel huilen natuurlijk, ik net zo veel as mn dochter aangezien ik haar niet kan helpen en dit vanzelf zou moeten helen, wat 3 weken kan duren.
2 jaar geleden
Reactie op Leoni
Jeetje fijn de huisartsen in Nederland… en nu rust houden ? Heel veel sterk ...
Ja nou inderdaad, ik ga morgen opzoek maar een andere huisarts. Mn oude huisarts is 3 jaar geleden met pension gegaan maar deze vrouw bevalt me voor geen meter.
Inderdaad rust houden maar mevrouw is een stuiterbal dus dat word nog wat. Komt vast wel goed, dank je wel!
2 jaar geleden
Reactie op Linda13
Ze heeft er nu geen last meer van maar die bult zit er nogsteeds. De dag nadat we bij de spoedpost zijn geweest moesten we van de huisarts toch even foto’s laten maken, die man zei heel snel “niet gebroken, je mag weer weg” toen vroeg ik wat ik dan nu moest doen omdat ze overduidelijk een bult heeft, het goed pijn heeft en er beweging in zit in haar sleutelbeen wat niet hoort, zegt die “moet je je huisarts bellen, je moet je weg” terwijl er geen hond meer was… Snap dat hij alleen verstand heeft van botbreuken maar een alternatief of tips voor verlichting zou fijn zijn, mocht de foto’s zelf ook niet bekijken dus geen idee wat die bult nou precies is. De huisarts zegt “als het niet gebroken is moet het gewoon vanzelf over gaan” snap ik want elke pijn moet zelf over gaan maar het is mijn kind van 2,5 die ongelofelijk veel pijn had en dan word ze (naar mij gevoel) behandeld als een nummertje en niet een persoon.
Ik ga van de week nog een keer bellen om te vragen wat die bult dan anders kan zijn als het geen helende botbreuk zwelling is, anders had die allang minder moeten zijn of al weg moeten wezen, kijken wat die mensen te zeggen hebben. Word ze weer behandeld als een koe op de lopende band stap ik over naar een andere huisarts.
Ben best boos en geïrriteerd over hoe ze te werk gingen hier en hoop echt dat daar verandering in komt.