7 Reacties

4 jaar geleden

Ik doe bijv bosbessen met de staafmixer pureren en dan door de zeef halen. Het overgebleven dikke papje eet ik zelf op en het gladde mengsel geef ik deels met en zonder yoghurt aan haar. Of appel, peer, mango enzo kan ook. Maar ook kleine stukjes brood tussen de wang en tandvlees om kauwen te stimuleren. Dat soort dingen geef ik mijn kleine meid.

4 jaar geleden

Reactie op xXx_Iris_xXx

Ik doe bijv bosbessen met de staafmixer pureren en dan door de zeef halen. ...
Bosbessen met yoghurt goede tip, lekker ook! Ze krijgt al wel verse groente en fruit en zijn net begonnen met proberen van brood. Over de dag verdeeld nog 3 flessen 180/6. Zit een beetje te zoeken naar iets rond 16.00.

4 jaar geleden

Reactie op xXx_Iris_xXx

Ik doe bijv bosbessen met de staafmixer pureren en dan door de zeef halen. ...
Oh ja en daarna geef ik bijna altijd nog wel de borst. Bij brood geef ik ook vaak wat diksap uit een fles met speen '0' en toch wil ze meestal daarna toch ook nog moedermelk.

4 jaar geleden

Hallo Arjennek, ik geef mijn zoontje rond 4 uur meestal een maïs vinger. Dit vind hij echt heerlijk en kan hij lekker op sabbelen.

4 jaar geleden

Hier is avocado een topper!!!

4 jaar geleden

Maiswafel/guinoia wafel, volkoren soepstengel en maisvinger.. Maiswafel is hij gek op😍

4 jaar geleden

Mijn zoontje van bijna 7 maanden krijgt rond die tijd groentehap plaats van een tussendoortje heel soms als hij voor de laatste fles niet kan wachten dan krijgt hij ook wel een maisvinger dat vind die echt heeerlijk met banaansmaak😃 wel drn effe mondje poetsen van de banaan kan nogal wel stinken🙊 gelukkig doen wij effe poetsen Na de laatste fles I.v.m. Tandjes die hij heeft. Voor de rest krijgt hij ook af en toe yoghurt met fruithapje dat vind hij ook heerlijk