14 Reacties

4 jaar geleden

Afknippen lijkt me vrij drastisch. Onze dochter is 9 maanden en Wij hebben gewoon een elastiekje in en ze zit er nooit aan. We zijn toch nooit ver uit de buurt dus maak me er eigenlijk niet druk om. Een haarbandje lijkt me helemaal geen probleem. Soms heeft ze die om en als die afzakt dan zit het niet strak om het nekje dus lijkt me geen probleem.

4 jaar geleden

Reactie op Sserkis

Afknippen lijkt me vrij drastisch. Onze dochter is 9 maanden en Wij hebben ...
Sorry wil niets veroorzaken, maar ik heb wel eens gelezen dat de haarband met slapen over de neus van een baby is gekomen. Zoek maar op google. Wilde je even laten weten dat deze haarbandjes dus zeker niet zonder gevaar zijn. Verder denk ik dat een speldje of elastiekje niet zoveel kwaad kunnen, maar fabrikanten zetten het erop zodat als er wat gebeurt je ze niet kan aanklagen ofzo. Dan kunnen ze terug vallen op dat het op de verpakking staat. zorg dat het goed vast zit. Speldjes zijn voor kinderen vaak moeilijk uit te krijgen.

4 jaar geleden

Als onze dochter gaan slapen doe ik sowieso alles uit de haartjes. Slaapt ook beter dan met elastiekje of haarband. Hoef je je ook niet druk te maken om wat er kan gebeuren

4 jaar geleden

Onze dochter heeft al heel lang dat ze haar haren echt in een staart oid moet, vanaf 6 maanden kon ik het al een stukje invlechten haha. Ik doe er een loomachtig elastiekje in. Dus echt zo’n ieniemini stroef elastiekje. Als ik die er uit haal trek ik hem gewoon kapot zodat ik haar geen pijn doe. Soms heb ik er wel een knipje in maar die laat ik er niet in als ze slaapt. Haarbanden draagt ze om die reden ook niet. Maar die kleine strakke elastiekjes laat ik wel in, die krijgt ze er nooit uit

4 jaar geleden

Hier 9 maanden, soms staartje met mini stiekje ( trekt zo nooit uit) haarband zakt wellis af maar kan echt geen kwaad en een speltje let ik wel goed op maar laat ze eigelijk ook altijd in zitten.

4 jaar geleden

Dochter net 9maand en ook wel wat haar, gebruik al heel lang elastiekjes. Ze vallen er niet af, ze trekt ze er ook niet af. Maar voor dutjes of slapen doe ik het wel altijd uit 😁 het valt er ook niet af 😁 zijn de kleine kleurrijke elastiekjes van bol.com 😊 Speldjes gebruik ik ook wel af entoe, gaat ook goed..

4 jaar geleden

Ik heb zelf een zoontje maar ben kapster van beroep. Mijn ervaring is dat haarspeldjes voor overdag de beste oplossing zijn. Elastiekjes kunnen ook prima maar voor jou gevoel misschien beter om dan speldjes te gebruiken. En dan niet van die hele kleintjes. Nachts gewoon lekker los😊

4 jaar geleden

Reactie op Tatjana_x

Dochter net 9maand en ook wel wat haar, gebruik al heel lang elastiekjes. Z ...
Wauw wat een haar!! Mijn meisje van 9 maanden net pas geen hoofdhuid te zien 😅

3 jaar geleden

Het lijkt mij niet de moeite waard om me hier druk over te maken, in termen van welke beveiliging hebben we het over?

3 jaar geleden

Zo lief Tatjana_x, je kleine meisje met die vrolijke staartjes. Ik gebruik zelf ook van die zachte elastiekjes voor mijn kleintje en dat gaat prima maar ik snap dat je je er zorgen over maakt. Je leest soms van die gekke dingen! Mijn meisje krijgt nu steeds langer haar, ze is spierblond met van die pijpenkrullen, precies zoals ik vroeger had. Dat is nu wel anders, vooral na de geboorte kreeg mijn haar zo'n opdonder. Het zou me niet verbazen als de helft eraf is nu. Vooral aan de voorkant kreeg ik haast van die inhammen. Ik maskeer het nu met imperio haarvezels https://www.imperio-haarvezels.nl/, dat scheelt gelukkig. Maarja, zoals het was toen we kinderen waren wordt het nooit meer natuurlijk ;-)

3 jaar geleden

Ik heb elke keer haarbandjes gebruikt of hele kleine elastiekjes nooit problemen mee gehad. Ik kan niet meer zonder accessoires.

3 jaar geleden

Alles van Alie express

3 jaar geleden

Strikjes