32 Reacties

4 jaar geleden

Handen afhakken..... 馃槣 Nee ik denk dat dit heel normaal is, en dat er weinig aan te doen is...

4 jaar geleden

Die van ons deed dit ook. Wij haalde elke keer als ze der hand erin wilde doen hem er gelijk uit. En zeiden dan geen handen in je mond tijdens het eten. Duurde 3 dagen voordat ze het niet meer deed.

4 jaar geleden

Reactie op Mariekevanwijk

Die van ons deed dit ook. Wij haalde elke keer als ze der hand erin wilde d ...
Nou die van mij is heel eigenwijs deed dit idd ook maar helpt niet hand gaat er zo weer in. 馃檲馃槀

4 jaar geleden

Reactie op Veertje83

Handen afhakken..... 馃槣 Nee ik denk dat dit heel normaal is, en dat er wein ...
Hahahah denk idd enige oplossing heb haar handjes ook al onder het blad gedaan maar ze wurmt zich zo weer los en handen gaan er weer in馃槀馃檲

4 jaar geleden

Reactie op Lizzy93

Hahahah denk idd enige oplossing heb haar handjes ook al onder het blad ged ...
Tja alles vies maken is leuk, maar daarna schoongepoetst worden natuurlijk niet! Daar gaat het harde werken van je dochter馃槣

4 jaar geleden

Wat een knapperd.. en wel herkenbaar:) soms gaat het goed wanneer hij honger heeft eet hij netjes elke keer als hij de lepel ziet gaat zn mond wijd open.. maar als die beetje vol zit begint hij te knoeien馃檲

4 jaar geleden

Reactie op AsliYasin

Wat een knapperd.. en wel herkenbaar:) soms gaat het goed wanneer hij honge ...
Ja dat zat ik dus ook te denken dat ze gewoon geen zin meer heeft maar ze doet wel gewoon haar mond open als ik met de lepel aan kom

4 jaar geleden

Wij geven Dinand zelf de lepel, want hij wil die steeds pakken en in de mond doen. Dus nu om en om, hij zelf doen, mama doen, hij doen 馃槄 blijft nog steeds knoeiboel trouwens 馃ぃ

4 jaar geleden

Bij ons was dat in het begin ook, moest wennen en dat duurt ff. En snel lepeltje in zn mondje doen voor hij met zn vingertjes er naartoe gaat. 馃構

4 jaar geleden

Hier precies hetzelfde. Hihi. We gaan er maar vanuit dat het vanzelf stopt en tot die tijd is het een knoei boel! Ogja. Erna is het ook een knoei boel maar dan anders XD

4 jaar geleden

Onze dochter van bijna 7 maanden doet precies hetzelfde. Wanneer zouden ze er mee stoppen?

4 jaar geleden

Reactie op Tcvanderheijden

Onze dochter van bijna 7 maanden doet precies hetzelfde. Wanneer zouden ze ...
Als ze twee zijn 馃槀馃槀馃槀

4 jaar geleden

Reactie op Michjeeex

Bij ons was dat in het begin ook, moest wennen en dat duurt ff. En snel lep ...
Hahah nou daarvoor is ze te snel

4 jaar geleden

Hahah geweldig gelukkig doet ze dit dan niet echt alleen puur jaar handjes in de mond en sabbelen en kauwen

4 jaar geleden

Whaha maar die foto is wel te lief

4 jaar geleden

Is ze misschien moe? Vol?

4 jaar geleden

Wat een leuke foto! Even een andere vraag waar komt die langemouwen slap vandaan, wij kunnen het nergens vinden helaas :)

4 jaar geleden

Reactie op 2deliefde

Wat een leuke foto! Even een andere vraag waar komt die langemouwen slap va ...
Van de zeeman maar ik vind ze niet zo fijn het lekt er doorheen heb er ook 1 van ikea die is veel dikker die is wel goed

4 jaar geleden

Reactie op Lizzy93

Van de zeeman maar ik vind ze niet zo fijn het lekt er doorheen heb er ook ...
Ooh dankjewel!! Ikea gaan we zeker is kijkrn wanneer het weer kan.

4 jaar geleden

Reactie op 2deliefde

Ooh dankjewel!! Ikea gaan we zeker is kijkrn wanneer het weer kan.
Ik heb pas geleden een paar van die slabben op de website van mamaloes besteld! Misschien nog een tip 馃槉